تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43857.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام 4.1 منتشر شد؛ چه قابلیت هایی به این پیام رسان محبوب اضافه شده است؟

ساعاتی قبل نسخه 4.1 اپلیکیشن محبوب تلگرام برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تغییرات اساسی که در این نسخه ایجاد شده است. افزایش ظرفیت سوپرگروه‌ها ...

ساعاتی قبل نسخه 4.1 اپلیکیشن محبوب تلگرام برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر شد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تغییرات اساسی که در این نسخه ایجاد شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در نسخه جدید تلگرام، ظرفیت سوپرگروه‌ها از 5 هزار به 10 هزار نفر افزایش یافته که رقم بسیار زیادیست. به همین دلیل، ادمین یا دیگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اعضا می‌توانند فهرست اعضا را جستجو کنند. ادمین ها نیز قابلیت جستجوی اعضا در کانال ها را به دست آورده اند.

تنظیم اختیارات ادمین‌ها

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در تلگرام نسخه 4.1 می‌توانید حدود اختیارات ادمین‌ها را تعیین کنید. بدین منظور پنج - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گزینه پیش روی شما - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار دارند: تغییر اطلاعات گروه، حذف پیام‌ها، محدود کردن اعضا، پین کردن پیام، و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افزودن ادمین جدید. هرکدام از این قابلیت ها به صورت مستقل قابل تنظیم هستند.

تنظیم محدودیت اعضا

در آپدیت جدید تلگرام به جای اخراج یا مسدود کردن کامل اعضا، می‌توانید برخی قابلیت‌ها را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از آنها سلب نمایید. این پنج قابلیت عبارتند از توانایی خواندن پیام، توانایی ارسال پیام، توانایی ارسال عکس یا فیلم، توانایی ارسال استیکر/گیف، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و توانایی ارسال لینک، که هرکدام به صورت مجزا قابل تنظیم هستند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

حتی ربات ها هم می توانند در این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عملیات نقش داشته باشند. با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده از Bot API نسخه 3.0، می توانید به بات ها اختیار بدهید تا بر اساس رفتار اعضا، محدودیت هایی را برای آنها در نظر بگیرند.

مشاهده فعالیت‌های اخیر ادمین‌ها

در صورتی که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعداد ادمین‌های گروه یا کانال زیاد باشد، به سختی می توان فهمید که کدامیک از آنها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مسئول تنظیمات و تغییرات به وجود آمده هستند. به همین دلیل در تلگرام 4.1 می‌توانید سابقه‌ای از فعالیت‌های آنها را طی 48 ساعت گذشته مشاهده کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در سوپرگروه ها، پیام هایی که طی 48 ساعت گذشته حذف شده یا ویرایش شده اند نیز مشخص شده و نسخه اصلی آنها برای ادمین اصلی به نمایش در می آید. بنابراین دیگر نمی توان با ویرایش پیام های نامناسب یا حذف آنها، از غضب ادمین ها در امان بمانیم.

اشتراک‌گذاری و پرداخت موبایلی

در تلگرام 4.1 برای iOS - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابلیت اشتراک گذاری فایل‌ها افزایش یافته است. زمانی که محتوایی را از اپلیکیشن دیگر در تلگرام به اشتراک می گذارید، به راحتی می توانید کامنت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دلخواه را به آن اضافه کرده و مخاطبین مورد نظر را انتخاب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنید. تاچ سه بعدی روی آیکن اپلیکیشن هم گزینه های جدیدی مانند ثبت عکس/ویدیو و ارسال آن به چندین مخاطب را پیش رویتان می گذارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نسخه 4.1 تلگرام برای اندروید هم از سیستم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پرداخت Android Pay برای ربات ها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می کند، ضمن اینکه انتخاب محتوای چند رسانه ای نیز بهبود یافته و عکس ها و ویدیوها در منوی الحاق، در کنار یکدیگر به نمایش در می آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامسین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا سایت ***** یخچال آرچلیک BFN20D321 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone