🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43861.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های تحت برند نوکیا، به لنزهای Carl Zeiss مجهز می شوند

شکی نیست که شهرت نوکیا در زمینه دوربین های با کیفیت موبایل هایش، تا حد زیادی مدیون لنزهای Carl Zeiss بوده است. در صورتی که موبایل هایی مانند N95 یا Lumia 1020 را تهیه کرده ...

شکی نیست که شهرت نوکیا در زمینه دوربین های با کیفیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موبایل هایش، تا حد زیادی مدیون لنزهای Carl Zeiss بوده است. در صورتی که موبایل هایی مانند N95 یا Lumia 1020 را تهیه کرده بودید، می دانستید که دوربین این دو موبایل، به هیچ وجه ناامیدتان نمی کند. اما حالا که HMD Global به تولید موبایل هایی تحت برند نوکیا می پردازد تکلیف این دوربین ها چه خواهد بود؟ آیا باید برای همیشه با لنزهای Carl Zeiss - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خداحافظی کنیم؟

خوشبختانه پاسخ به پرسش دوم خیر است. HMD اخیراً قراردادی به امضا درآورده که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تکنولوژی تصویربرداری Zeiss را به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - موبایل های جدید برند نوکیا می آورد. با این همه، همکاری تازه دو طرف تنها به طراحی لنزها محدود نمی شود و HMD و Zeiss - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به دنبال توسعه «قابلیت های تصویربرداری» جدیدی هستند که استانداردها را از نو تعریف می کنند و حوزه های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مختلفی نظیر کیفیت تصویر و نرم افزارهای تازه را شامل می شوند.

اگرچه این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دو کمپانی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نخستین موبایل HMD با لنزهای Zeiss ارائه نکرده اند، اما به نظر می رسد که فنلاندی ها حساب زیادی روی دوربین به عنوان یکی از نقاط قوت موبایل های خود نسبت به رقبا باز کرده اند.

یکی از موبایل های در دست توسعه HMD، با نام «نوکیا 9» شناخته می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود که قرار است مثل بسیاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از اسمارت فون های امروزی، به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دوربین اصلی دوگانه مجهز باشد. اگرچه بعید است که دوربین نوکیا 9 از تکنولوژی Zeiss بهره برده باشد، اما امکان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارد که این کمپانی به HMD - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در توسعه موبایلی دوربین-محور برای به چالش کشیدن اپل و هوآوی یاری رسانده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone