تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43855.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل می گوید بازخوردها نسبت به ARKit «باورنکردنی» بوده است

یکی از مهم ترین خبرهای رویداد WWDC گذشته اپل، معرفی ARKit بود که در واقع بستری برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت تجربیات واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی است. نایب رییس بازاریابی محصولات اپل، گرگ ...

یکی از مهم ترین خبرهای رویداد WWDC گذشته اپل، معرفی ARKit بود که در واقع بستری برای کمک به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توسعه دهندگان در ساخت تجربیات واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی است. نایب رییس بازاریابی محصولات اپل، گرگ جاسویک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - (Greg Joswiac) اخیراً به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پای مصاحبه ای در رابطه با ARKit نشسته و سخنان جالبی مطرح کرده است.

جاسویک می گوید که تا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به این لحظه، بازخوردها نسبت به ARKit «باورنکردنی» بوده و توسعه دهندگان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از همین حالا آغاز به ساخت تجربیات بسیار گوناگونی کرده اند. وی ادامه می دهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که تنوع اپلیکیشن ها و تجربیات ساخته شده از سوی توسعه دهندگان -که می تواند بین اپلیکیشن هایی برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آوردن هولوگرام هایی به دنیای واقعی تا ابزارهای برای اندازه گیری اجسام واقعی متفاوت باشد- در چنین مدت زمان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کوتاهی تعجب کرده است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
گرگ جاسویک

اگرچه در شایعات آمده که اپل مشغول توسعه عینکی مبتنی بر واقعیت افزوده است، جاسویک موفقیت ARKit را مدیون اکوسیستم فعلی اپل و بیش از یک میلیارد آیفون و آیپدی که همین حالا در دسترس مشتریان قرار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارند می داند: «این حقیقت که ما یک میلیارد از این دستگاه ها را [به دست مشتریان] رسانده ایم، یک فرصت تمام عیار برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توسعه دهندگان است.»

جاسویک در ادامه توضیح می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دهد که هیچکس نمی داند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در آینده چه خروجی هایی از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ARKit به دست خواهد آمد، اما این خروجی هرچه که باشد، اپل و توسعه دهندگان کارشان را از صفر شروع کرده اند. در نهایت، این مدیر اپل بخشی از صحبت هایش را به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یادگیری ماشینی اختصاص داده و می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گوید اپل «پیش از آن که یادگیری ماشین با این نام شناخته شود» مشغول کار روی این تکنولوژی بوده است.  به عنوان مثال، نخستین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آیفون از دایره لغات آخرین مقاله ای که مطالعه - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرده بودید، برای اصلاح خودکار کلمات تایپی استفاده می کرد.

ناگفته نماند که تا به امروز، تیم کوک، مدیرعامل اپل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بارها به صورت عمومی و واضح به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صحبت درباره واقعیت افزوده و پتانسیل های آن پرداخته و به نظر می رسد که ARKit، تنها گام نخست کمپانی ساکن کورپتینو برای ورود به اعماق دریای واقعیت افزوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone