تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35169.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

توسعه دوربینی با قدرت ثبت ۱۰۰ میلیون فریم در ثانیه برای کمک به درمان سرطان

دوربینی با قدرت ثبت ۱۰۰ میلیون فریم در ثانیه؛ خیالتان را راحت کنیم که هنوز چنین محصول فوق العاده ای تولید نشده است. اما موسسه تحقیقاتی «روزالین فرانکلین» قصد دارد برای تولید آن جهت کمک ...

دوربینی - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با قدرت ثبت ۱۰۰ - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میلیون فریم در ثانیه؛ خیالتان را راحت کنیم که هنوز چنین محصول - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فوق العاده ای تولید نشده است. اما موسسه تحقیقاتی «روزالین فرانکلین» قصد دارد برای تولید آن جهت کمک به تحقیقات پزشکی در درمان سرطان سرمایه گذاری کند.

چنین دوربینی محققین را قادر می سازد تا تصاویری با جزئیاتی کاملاً فوق العاده و تا امروز دیده نشده را به ثبت برسانند. - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - النور استراید، یکی از مهندسین فعال - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در این پروژه در خصوص انگیزه سرمایه گذاری ها برای تولید دوربین مورد اشاره می گوید:

«درک مکانیزم اثر و نحوه پخش شدن داروها در یک تومور سرطانی می تواند کلید دستیابی به درمانی موثر باشد. - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این دوربین ما را قادر می سازد تا برای نخستین بار این فرایند فوق سریع را در مقیاسی میکروسکوپی رصد - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنیم. وقتی هدف درک اثر نور و صدا بر بافتی از بدن انسان باشد، سریع ترین دوربین های فعلی دنیا رزولوشن و سرعت فریم کافی را برای ثبت فرایندها در اختیار شما قرار نمی دهند. ما نیاز به طراحی یک سیستم ثبت تصویر کاملاً متفاوت - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داریم.»

تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

محصول ایده آل دوربینی خواهد بود که قادر باشد در - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک ثانیه ۱۰۰ میلیون عکس را با رزولوشن یک مگاپیکسلی در طیف نوری گسترده - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ای از فوق بنفش تا مادون قرمز به ثبت برساند. در حال حاضر سریع ترین دوربین در دسترس قادر به ثبت ۲۵ میلیون فریم در ثانیه است.

چنین دستگاهی می بایست متشکل از حدود ۲ میلیون سنسور ثبت تصویر فوق حساس باشد که بیش از ۴ میلیون قطعه اپتیکی، مکانیکی و الکترونیکی آن را تکمیل خواهند کرد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

النور استراید در مورد کاربردهای پیش بینی شده برای سریع ترین دوربین دنیا می گوید:

«ما چندین کاربری را برای آن در نظر گرفته ایم. به - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عنوان مثال می توانیم مشخص کنیم بسته های حامل دارو چگونه در مقابل محرک های نوری و صوتی واکنش - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نشان داده و می توانند محموله خود را به درستی به مقصد (سلول سرطانی) برسانند یا نه. ما قادر خواهیم بود مشخص کنیم که کدام طیف نوری وضعیت اکسیژن رسانی درست به بافت ها را به ما نشان می دهد. به کمک این دوربین - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قادر خواهیم بود ایجاد لخته های خونی در - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - رگ ها را در - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نخستین مراحل آن شناسایی کنیم.»

تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

محققین موسسه روزالین فرانکلین معتقد هستند که می توان نمونه اولیه از دوربین مورد بحث را طی ۲ سال به تولید رساند و نسخه نهایی آن نیز یک سال پس از آن قابل استفاده خواهد بود. - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هنوز برآورد دقیقی از قیمت نهایی سریع ترین دوربین - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دنیا وجود ندارد، اما محققین باور دارند - تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که این رقم هر چه باشد، ارزش هزینه کردن را خواهد داشت.

- تعمیرات یخچال مابه در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اندریمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام شرکت شما سمت روستای مستان آباد شاهین دژ هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای مستان آباد شهر شاهین دژ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone