تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35172.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ورود به حساب کاربری با اسکن عنبیه چشم در آخرین نسخه مرورگر سامسونگ

مرورگر سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی در نسخه بتا دریافت کرده که تغییرات مهمی را برایش به ارمغان می‌آورند. این تغییرات را می‌توانید به زودی در نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن تجربه کنید. از میان ...

مرورگر سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی در نسخه بتا دریافت کرده که تغییرات مهمی را برایش به ارمغان می‌آورند. این تغییرات را می‌توانید به زودی در نسخه نهایی و پایدار اپلیکیشن تجربه کنید.

از میان این تغییرات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شاید Intelligent Scan یا اسکن هوشمند یکی از جالب‌ترین آن‌ها باشد. به لطف این خصوصیت کاربران مرورگر سامسونگ می‌توانند برای اموری مثل ورود به حساب‌های کاربری، پرداخت‌های بانکی یا سوئیچ به حالت مرور مخفی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم استفاده نمایند.

استفاده از اسکن هوشمند دو مزیت بزرگ به همراه دارد: هم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به تجربه کاربری افراد کیفیت و سرعت می‌بخشد و هم از نظر امنیتی مرورگر را در سطح بالاتری قرار می‌دهد. اما اسکن هوشمند تنها قابلیت جدید مرورگر سامسونگ در آخرین نسخه بتایش نیست.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در بتای 7.4 اپلیکیشن امکان شخصی‌سازی حالت Reader Mode هم اضافه شده است. کاربران حالا می‌توانند ظاهر این بخش را با انتخاب تصویر پس‌زمینه و فونت دلخواه با سلیقه خود - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سازگار کنند.

به جز این بخش تاریخچه دانلودها هم با پیشرفت‌هایی همراه بوده و حالا امکان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فیلتر کردن دانلودها بسته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به نوع فایل را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین حالا گزینه‌ای هم برای اشتراک‌گذاری مستقیم فایل‌های دانلودی از محیط مرورگر فراهم شده و در صورت تمایل می‌توانید از همین بخش به پاکسازی فایل‌های دانلودی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اقدام کنید.

اما کاربران آمریکایی مرورگر سامسونگ برای دریافت آخرین اخبار، از مزیت نوتیفیکیشن‌های آنی برخوردار شده‌اند. ضمنا قابلیت‌های دیگری در نسخه 7.4 بتا دیده می‌شود که شاید برای کلیه کاربران ارائه نشوند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به بخش ترندها اشاره کرد که ظاهرا - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فقط در اختیار کاربران چینی قرار گرفته است.

آخرین بتای مرورگر سامسونگ را می‌توانید همین حالا - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از این آدرس اینترنتی دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone