تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24061.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل هوش مصنوعی را به دنیای فوتبال می‌آورد

واحد هوش مصنوعی گوگل پس از قدرت نمایی در شطرنج و بازی چینی «گو» حالا قصد توسعه الگوریتم هایی را دارد که مثل بکهام سانتر کرده و مسی‌وار از سد مدافعان حریف عبور کنند. دورانی ...

واحد هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - گوگل پس از قدرت نمایی در شطرنج و بازی چینی «گو» حالا قصد توسعه الگوریتم هایی را دارد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - که مثل بکهام سانتر کرده و مسی‌وار از سد مدافعان حریف عبور کنند.

دورانی که در آن بازیکنان فیفا ۱۹ زبانزد هوش بالا در فوتبال مجازی هستند به زودی به چالش کشیده می شود چون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - محققان هوش مصنوعی گوگل یک شبیه ساز فوتبال ویژه را برای آموزش الگوریتم های یادگیری ماشین نسل بعد طراحی کرده اند.

بر اساس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - اسنادی که کمپانی آمریکایی منتشر کرده شبیه ساز سه بعدی پیشرفته تیم DeepMind با عنوان «محیط تحقیقاتی فوتبال» این بازی را در سطح بسیار بالایی به عامل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - های هوشمند آموزش می دهد. هدف از اینکار ایجاد عامل هایی است که از طریق تعامل با محیط اطراف قادر به انجام وظایف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - پیچیده در زمینه های مختلف از رباتیک گرفته تا ماشین های خودران باشند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس

شبیه ساز سه بعدی فوتبال با بازی های دو بعدی مثل شطرنج قابل مقایسه نیست. در سیستم جدید عامل ها باید علاوه بر کنترل بازیکنان، نحوه پاس دادن بین آنها را فرا گرفته و برای غلبه بر حریف از سد بازیکنان مقابل عبور کنند. تیم گوگل برای رسیدن به این هدف در حال تست ۳ الگوریتم یادگیری تقویتی در چالش های فوتبالی است.

نکته مهمتر این است که گوگل به بهینه سازی پاس، شوت و حرکات بسنده نکرده و در پی توسعه استراتژی های سطح بالا برای پیاده سازی تاکتیک های دفاع - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - و حمله است. کمپانی آمریکایی نسخه بتای این شبیه ساز را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - به صورت متن باز در گیت هاب منتشر کرده که شامل شبیه سازی گل، خطا، کرنر، پنالتی و حتی آفساید می شود.

گسترش نفوذ هوش مصنوعی در جنبه های مختلف زندگی روزمره بشر و کاربردهای گسترده آن باعث شده از فناوری AI به عنوان انقلاب صنعتی چهارم نامبرده شود. پیش از این شرکت های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مرودشت استان فارس - دیگری از هوش مصنوعی برای مربیگری تیم ها استفاده کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone