تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24075.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

میان رده های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ معرفی شدند

یکی از نقاط قوت شرکت HMD در سری گوشی های نوکیا، تولید محصول در هر رده قیمتی و با هر سطح امکانات بوده است. این شرکت در جریان IFA 2019 تازه ترین اعضای خانواده میان ...

یکی از نقاط قوت شرکت HMD در سری گوشی های نوکیا، تولید محصول در هر رده قیمتی و با هر سطح امکانات بوده است. این شرکت در جریان IFA 2019 تازه ترین اعضای خانواده میان رده خود را با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - نام های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ معرفی کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان

در بخش پشتی بدنه این دو موبایل نیز یک سنسور اثر انگشت و همچنین دوربین سه گانه خودنمایی می کند هرچند که توانمندی های نوکیا ۶.۲ و نوکیا ۷.۲ در حوزه عکاسی کاملا متفاوت از یکدیگر است.

مدل ارزان تر یعنی نوکیا ۶.۲ به یک لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، یک حسگر ۸ مگاپیکسلی واید با زاویه دید ۱۱۸ درجه و یک سنسور عمق سنج برای استفاده در حین عکاسی پرتره مجهز شده است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان

نوکیا ۷.۲ هم به آرایه دوربین سه گانه مجهز است با این تفاوت که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک سنسور ۸ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - مگاپیکسلی واید با میدان دید ۱۱۸ درجه و یک لنز ۵ مگاپیکسلی عمق سنج نیز خودنمایی می - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - کند. HMD همچنین در ساخت این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - دو گوشی با برند آلمانی زایس همکاری داشته و برای شبیه سازی افکت بوکه در لنزهای زایس، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - سه مد نرم افزاری مختص به این شرکت را برای نوکیا ۷.۲ در نظر گرفته است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان

تفاوت میان این دو مدل گوشی در CPU آنها نیز نمود یافته است؛ در حالی که نوکیا ۶.۲ به پردازنده ضعیف و قدیمی اسنپدراگون ۶۳۶ مجهز شده، نوکیا ۷.۲ توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام می گیرد. علاوه بر این، شرکت سازنده برای متمایز کردن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - هرچه بیشتر این دو گوشی از یکدیگر پنل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - پشتی نوکیا ۷.۲ را از شیشه مات ساخته که در کنار دو آپشن رنگی سبز و مشکی به فروش خواهند رسید. هر دوی این گوشی ها به چهار گیگابایت رم و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند و یک دکمه اختصاصی هم برای فراخوانی دستیار دیجیتالی گوگل روی بدنه آنها تعبیه شده است.

نوکیا ۶.۲ قرار است که با قیمت ۲۰۹ یورو به بازار عرضه شود و نوکیا ۷.۲ نیز درست مانند نسل قبلی خود ۳۴۹ یورو قیمت دارد و گفته شده که تا پایان شهریورماه هر دوی آنها - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان - قابل خرید خواهند بود.

- تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مریوان استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone