تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24052.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: در کشور بیش از ۷۰ میلیون کاربر اینترنت داریم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که فعالیت پلیس فتا در ۱۷۴ شهر ادامه دارد و قرار است ۱۵۰ شهر دیگر نیز به این لیست اضافه شوند. این نماینده مجلس همچنین اظهار ...

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که فعالیت پلیس فتا در ۱۷۴ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - شهر ادامه دارد و قرار است ۱۵۰ شهر دیگر نیز به این لیست اضافه شوند. این نماینده مجلس همچنین اظهار داشته که آمار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربران فضای مجازی کشور در حال حاضر به ۷۰ میلین کاربر رسیده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - است.

«سیده فاطمه ذوالقدر» در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره جلسه دیروز کمیسیون فرهنگی و وزیر ارتباطات صحبت کرده و با اشاره به این نشست درباره موضوعات مطرح شده در آن توضیحاتی را ارائه داده است:

«در نشست امروز موضوع آسیب‌های اجتماعی با حضور وزیر ارتباطات، سردار سلیمانی جانشین فرمانده کل نیروی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - انتظامی و تعداد دیگری از مقامات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل

وی افزود: «در این جلسه مطرح شد که پلیس فتا در ۱۷۴ شهر کشور فعال است - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - و زیرساخت‌ها برای ایجاد پلیس - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - فتا در ۱۵۰ شهر دیگر نیز در حال آماده‌سازی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - است.»

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اظهار داشت که در جلسه مجلس با این مسئولان مققر شده تا همکاری ناجا و وزارت ارتباطات بیشتر از پیش شود و این دو نهاد برای کنترل و نظارت بهتر بر فضای مجازی و جلوگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی، در مباحث مختلفی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - با یکدیگر وارد همکاری شوند.

ذوالقدر در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - پایان صحبت‌های خود اعلام کرده که کاربران فضای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - مجازی کشورمان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - در سال ۹۲ تنها ۳۰۰ هزار نفر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - بودند و امروزه این آمار به بیش از ۷۰ میلیون نفر رسیده است: «تعداد کاربران در فضای مجازی از ۳۰۰ هزار نفر در سال ۹۲ به ۷۰ میلیون کاربر در سال جاری رسیده است که این تعداد از پهنای باند تلفن همراه برای حضور در فضای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - مجازی استفاده می‌کنند.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل

گفتنی است ضریب نفوذ اینترنت تا پایان سال ۹۲ به‌ازای تعداد کاربران در ایران، حدود ۵۰ درصد اعلام شده بود و این آمار امروزه به بیش از نود در صد رسیده است. پس ذکر این نکته الزامی است که آمار ذوالقدر منتشر شده از ذوالقدر حداقل درباره کاربران چند صد هزار نفری در سال ۹۲، به نظر چندان درست نمی‌آید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - چرا که آمارهای رگولاتوری نشان می‌دهد کاربران اینترنت ایران در سال ۹۲ حداقل ۲۶ میلیون نفر بوده‌اند. با این وجود به نظر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌رسد که تعداد کاربران اینترنت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل - فعلی نزدیک به ۷۵ میلیون کاربر باشد/ک در واقع آمارها حکایت از این دارد که تا پایان سال گذشته نزدیک به ۷۴ میلیون کاربر اینترنتی در کشور فعالیت دارند.

- تعمیرات یخچال یخساران در شهر پارس آباد استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone