تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24076.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

همکاری مایکروسافت و سامسونگ برای کاهش فاصله بین ویندوز و گوشی‌ها

در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، مایکروسافت و سامسونگ از همکاری مشترک میان دو شرکت برای کاهش فاصله میان تلفن های هوشمند سامسونگ و سیستم عامل ویندوز 10 پرده برداری ...

در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس، مایکروسافت و سامسونگ از همکاری مشترک میان دو شرکت برای کاهش فاصله میان تلفن های هوشمند سامسونگ و سیستم عامل ویندوز 10 پرده برداری کردند.

در جریان رویداد رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10، «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت روی صحنه آمد و از همکاری مایکروسافت و سامسونگ خبر داد. او گفت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - که این همکاری آغازگر فصل جدیدی در اقدامات این شرکت برای کم کردن فاصله میان تلفن های هوشمند و کامپیوترهای شخصی خواهد بود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران

سامسونگ قرار است گلکسی نوت 10 را همراه با اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت به بازار بفرستد. این اپ برخی از قابلیت های سیستم عامل اندروید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - را به ویندوز 10 آورده و کاربر می تواند از طریق دسکتاپ پیامک ارسال کند و از اعلانات باخبر شود. همچنین این شرکت قصد دارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - قابلیت هماهنگ سازی مستقیم تصاویر از سرویس OneDrive مایکروسافت را به گالری گوشی های خود بیاورد.

یکی دیگر از مدیران ارشد مایکروسافت روی صحنه ظاهر شد و با شگفت انگیز خواندن همکاری مایکروسافت و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - سامسونگ، قول داد که تا اواخر سال جاری میلادی کاربران اپ Your Phone بتوانند مستقیما از طریق دسکتاپ تماس تلفنی بگیرند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران

سامسونگ در حال به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - روز رسانی گسترده نرم افزار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - DeX هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - هست و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - کاربران در نسخه جدید می توانند گلکسی نوت 10 را مستقیما به یک رایانه مک یا ویندوز متصل کرده و به تمام اپ های گوشی در کامپیوتر یا لپ تاپ دسترسی داشته باشند.

قرار است گلکسی نوت 10 با برنامه هایی مثل ورد، اکسل، پاورپوینت و اوت لوک به صورت از پیش نصب شده به دست مشتری برسد. مایکروسافت اعلام کرده که ظاهر اوت لوک در تبلت ها هم تغییر خواهد کرد و یک ویرایش جدید از این برنامه برای گجت های پوشیدنی هم عرضه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - می شود.

مایکروسافت در حال حاضر خانواده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - گلکسی نوت 10 را برای فروش در سایت خود قرار داده و با پیش خرید گلکسی نوت 10 یا گلکسی نوت 10 پلاس، خریدار 150 دلار اعتبار خرید از سایت سامسونگ و اشتراک 6 ماهه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - پریمیوم اسپاتیفای را دریافت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone