تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24059.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اسکوتر الکتریکی جدید Segway خود را به ایستگاه شارژ می‌رساند

کمپانی Segway-Ninebot که در چین مستقر است از یک اسکوتر الکتریکی نیمه خودران رونمایی کرده که می تواند خود را به ایستگاه های شارژ برساند. به گزارش رویترز شرکت هایی از جمله اوبر و لیفت از ...

کمپانی Segway-Ninebot که در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چین مستقر است از یک اسکوتر الکتریکی نیمه خودران رونمایی کرده که می تواند خود را به ایستگاه های شارژ برساند. به گزارش رویترز شرکت هایی از - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جمله اوبر و لیفت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از همین حالا در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بین مشتریان این اسکوتر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - صف کشیده اند.

به طور معمول سرویس دهنده های اسکوترهای اشتراکی، در انتهای روز کارمندان خود را به سطح شهر می فرستند تا این وسیله های الکتریکی را جمع آوری کرده و برای روز بعد شارژ کنند. علاوه بر این معمولاً استفاده کنندگان، اسکوترها را در مقصد خود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و در پیاده روها رها می کنند و این موضوع ممکن است برای برخی افراد سالمندان یا افراد توان یاب پیاده مانع ایجاد کند. راه حل تمامی این مشکلات می تواند یک اسکوتر خودران باشد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

به گفته «گائو لوفنگ»، مدیر شرکت Segway-Ninebot این مدل «کیک اسکوتر T60» نام گرفته و از طریق ارتباط ابری کنترل می شود. به این ترتیب هزینه نگهداری کاهش پیدا می کند و به اشتراک گذاری اسکوترها نیز به صرفه تر می شود. علاوه بر این اسکوترهای خودران مشکل افتادن در رودخانه ها، دریاچه ها یا حتی اقیانوس را ندارند. این معضل اخیراً نگرانی هایی در مورد آلودگی اکوسیستم آب راه ها را بر انگیخته است.

البته اوبر، لیفت و دیگر مشتریان احتمالی قرار نیست - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به طور کامل ناوگان مدل های فعلی اسکوترهای خود را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کنار بگذارند؛ چرا که کیک اسکوتر T60 قیمت بسیار بالای معادل با 1420 دلار دارد. در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مقایسه باید اشاره - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد که دیگر مدل های اسکوترهای ناین بات بین 100 تا 300 دلار به فروش می رسند.

به گزارش رویترز کمپانی تولید کننده این اسکوتر از ماه آتی میلادی آزمایش آنها را آغاز می کند و انتظار می رود کیک اسکوتر T60 در سه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماهه اول سال 2020 به دست مشتریان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone