تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24067.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آغاز ثبت‌نام آزمون بخش خصوصی با حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی در ‌شرکت‌های دانش‌بنیان

۱۷۵۰ شرکت دانش بنیان تجاری صنعتی و فناوری امسال حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی در سومین آزمون بخش خصوصی ارائه خواهند کرد. داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند در به دفاتر رسمی پیشخوان دولت یا سایت ...

۱۷۵۰ شرکت دانش بنیان تجاری صنعتی و فناوری امسال حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی در سومین آزمون بخش خصوصی ارائه خواهند کرد. داوطلبان شرکت در این آزمون می‌توانند در به دفاتر رسمی پیشخوان دولت یا سایت «آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور» مراجعه کنند.

همزمان با برگزاری مجمع هماهنگی بخش خصوصی «محمدحسین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قمری» دبیر همایش این مجمع به نقش مهم شرکت‌های بخش خصوصی در دوران تحریم برای افزایش اشتغال و رونق تولید اشاره کرد و رفع مشکلات بخش خصوصی در جذب نیروی انسانی کارآمد و دارای مهارت مورد نیاز را از مهم‌ترین چالش‌های این شرکت‌ها دانست و افزود:

«در همایش امروز راهکارهای مبتنی بر دستاوردهای دانش‌بنیان در این زمینه ارائه خواهد شد و همزمان ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی نیز آغاز می‌شود.»

قمری در حاشیه این مجمع که با حضور رئیس اتاق بازرگانی تهران و مدیران شرکت‌های معتبر بخش خصوصی برگزار شد، آزمون سوم را فرصتی ایده‌آل برای عرضه مهارت‌ها و شایستگی‌ها از سوی داوطلبان به شرکت‌های معتبر فعال در بخش خصوصی کشور عنوان کرد.

فرایند ثبت‌نام اینترنتی سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز شنبه ۲۶ مرداد آغاز و تا ۳۱ شهریور امسال ادامه خواهد داشت. همچنین داوطلبان شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور  یا دفاتر رسمی پیشخوان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دولت، برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

برای نام نویسی، بعد از ورود به بخش «ثبت نام در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آزمون» ابتدا باید کد ملی و تلفن همراه خود را وارد و در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صفحه بعد مشخصات اولیه خود را ثبت کنید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در مرحله بعدی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باید سمت شغلی مد نظر خود که می‌خواهید برای آن آزمون دهید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را مشخص کنید. اگر بخواهید در یک گروه آزمون دهید باید ۶۹ هزار تومان و اگر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بخواهید در دو یا چند گروه آزمون دهید باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. برای مثال شرکت در آزمون دو گروه ۱۰۷ هزار تومان هزینه دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پس از آن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باید اطلاعات خود را تائید و هزینه آزمون را بپردازید تا کارت آزمون صادر شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

گفتنی‌ست زمان آزمون - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هنوز اعلام نشده است اما اطلاعیه‌های مربوط به آزمون از طریق سایت رسمی و رسانه‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اجتماعی رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone