تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24047.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب‌پذیری جدید در پروتکل باستانی ویندوز

آسیب پذیری جدیدی در ویندوز کشف شده که از زمان ویندوز XP وجود داشته و به هکرها امکان به دست گرفتن ساده کنترل کل یک سیستم را می دهد. این آسیب پذیری در یکی از ...

آسیب پذیری جدیدی در ویندوز کشف شده که از زمان ویندوز XP وجود داشته و به هکرها امکان به دست گرفتن ساده کنترل کل یک سیستم را می دهد.

این آسیب پذیری در یکی از پروتکل های کمتر شناخته شده ویندوز به نام CTF یافت شده که از زمان ویندوز XP در تمامی نسخه های ویندوز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وجود داشته است. عجیب اینکه حتی «تاویس اورماندی»، از محققان پروژه زیرو گوگل هم نتوانسته هیچ سندی در توضیح این پروتکل توسط مایکروسافت بیابد. به گفته او CTF بخشی از فریم ورک سرویس متن ویندوز است؛ سیستمی که متن های نمایش داده شده در ویندوز و اپلیکیشن های این سیستم عامل را مدیریت می کند.

به گفته اورماندی هکرها یا بدافزارهایی که از قبل به کامپیوتر کاربر راه یافته اند می توانند با استفاده از این پروتکل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنترل دیگر اپلیکیشن ها یا کل سیستم عامل را در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دست بگیرند. زمانی که کاربر یک اپلیکیشن را باز می کند ویندوز، کلاینت CTF را هم برای آن اپ اجرا می کند. کلاینت CTF دستور العمل های مرتبط با زبان سیستم عامل و نوع ورودی کیبورد را از سرور CTF سیستم عامل دریافت می کند. زمانی که زبان ورودی تغییر کند سرور CTF به تمامی کلاینت های CTF این موضوع را اطلاع می دهد. به این  ترتیب زبان برای تمامی اپلیکیشن های ویندوز در همان لحظه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تغییر خواهد یافت.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

بر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اساس یافته های اورماندی ارتباط بین کلاینت و سرور CTF به درستی تأیید نمی شود، امن نیست یا هیچ کنترل دسترسی برای آن در نظر گرفته نشده است. در واقع هر اپلیکیشن یا هر کاربر (و حتی پردازش های سند باکس شده) می - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - توانند به هر نشست CTF دست پیدا کنند. به این ترتیب هکر می تواند به نشست مرتبط با یک کاربر فعال دیگر دسترسی داشته باشد و کنترل هر اپلکیشنی را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به دست بگیرد.

زمانی که یک هکر نشست CTF یک اپلیکیشن دیگر را سرفت می کند می تواند دستورات مورد نظر خود - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را به اپلیکیشن بفرستد و خود را به جای سرور داخل سیستم عامل جا بزند. در صورتی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که اپلیکشن با سطح دسترسی بالا اجرا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده باشد هکر حتی امکان به دست گرفتن کنترل کل کامپیوتر قربانی را دارد.

اورماندی اخیراً جزئیات بیشتری از مشکلات امنیتی CTF منتشر کرده و ابزاری را هم برای دیگر محققان عرضه کرده تا دیگر مشکلات احتمالی این پروتکل را بیابند.

بر اساس اعلام مایکروسافت این آسیب پذیری (با کد CVE-2019-1162) در ماه جاری میلادی رفع شده اما از آنجایی که این مشکل پیوند عمیقی با پروتکل و طراحی آن دارد مشخص نیست که وصله ارائه شده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از سوی مایکروسافت کافی خواهد بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone