تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24066.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو از اپل واچ سری 5 می‌گوید

مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور که معمولاً پیش‌بینی های درستی از محصولات آتی اپل می کند در مورد عرضه اپل واچ سری 5 اظهار نظر کرده است. به گفته کو، اپل واچ سری 5 در پاییز ...

مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - معمولاً پیش‌بینی های درستی از محصولات آتی اپل می کند در مورد عرضه اپل واچ سری 5 اظهار نظر کرده است.

به گفته کو، اپل واچ سری 5 در پاییز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سال جاری میلادی از راه می رسد. در صورتی که کو درست گفته باشد باید انتظار معرفی اپل واچ سری 5 همزمان با آیفون 11 در رویداد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انتهای شهریور ماه (احتمالاً در 19 شهریور) را داشته باشیم.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اپل واچ سری 5 و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جانشینان آن قرار است از نمایشگرهای ساخت JDI بهره مند باشند. این شرکت قرار است بین 15 تا 20 درصد از نمایشگرهای سفارش داده شده را در سال 2019 تولید کند و تا 70 الی 80 درصد را نیز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در سال 2021 بسازد. کو همچنین اشاره کرده که اپل به تدریج تأمین نمایشگرهاای اولد آیفون ها از ال جی را نیز افزایش خواهد داد و البته شرکت چینی BOE هم به عنوان به عنوان تأمین کننده جایگزین و به منظور تنوع بیشتر تولید کنندگان در نظر خواهد گرفت.

مینگ-چی کو پیش از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این اعلام کرده بود که نسخه ای با پوشش سرامیکی به اپل واچ اضافه خواهد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شد البته در این باره به اپل واچ سری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 5 اشاره این نشده بود. رویترز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هم گزارش کرده بود که JDI شروع به تولید نمایشگرهای اولد برای اپل واچ کرده و البته این خبرگزاری هم اشاره ای به اپل واچ سری 5 نکرده بود. برخی گزارش ها هم از اپل واچ سری 6 گفته و اشاره کرده اند که این ساعت هوشمند اپل در سال 2020 به نمایشگرهای میکرو - تعمیرات یخچال یخساران در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ال ای دی مجهز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone