تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24046.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

وال استریت ژورنال: کارمندان هواوی از مخالفان دو دولت آفریقایی جاسوسی کرده اند

وال استریت ژورنال گزارشی منتشر کرده و در آن مدعی شده شرکت هواوی به دولت های دو کشور آفریقایی برای جاسوسی از شهروندان معترض کمک کرده است. طبق این گزارش تکنسین های غول فناوری چین ...

وال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - استریت ژورنال گزارشی منتشر کرده و در آن مدعی شده شرکت هواوی به دولت های دو کشور آفریقایی برای جاسوسی از شهروندان معترض کمک کرده است.

طبق این گزارش تکنسین های غول فناوری چین به دولت اوگاندا برای دسترسی به پیام های رمزگذاری شده شهروندان مخالف این کشور کمک کرده اند. در ادامه گزارش آمده کارمندان این شرکت چینی با پلیس زامبیا هم برای شناسایی و دستگیری وبلاگ نویسان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - معترض در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - این کشور آفریقایی همکاری هایی داشته اند.

کارمندان هواوی با استفاده از یک جاسوس افزار به یک گروه در واتساپ که مخالف رییس جمهور اوگاندا بوده نفوذ کرده اند. مقامات اوگاندا به کمک این نفوذ سردسته مخالفین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - را دستگیر کرده اند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان

در زامبیا هم تکنسین های این کمپانی چینی به دولت این کشور کمک کرده اند تا به شماره تماس و صفحات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - فیسبوک مخالفین رییس جمهور این کشور دسترسی پیدا کند. کارمندان این کمپانی آدرس محل سکونت وبلاگ نویسان معترض را پیدا کرده و در اختیار پلیس قرار داده اند.

مقامات دولتی اوگاندا و زامبیا همکاری با هواوی را تأیید کرده اند. یکی از سخنگویان دولت زامبیا گفته هواوی به دولت این کشور برای مبارزه با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - سایت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - های خبری مخالف کمک کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - است:

«هر وقت بخواهیم سایت هایی که دروغ پراکنی می کنند را شناسایی کنیم، از آژانس زیکتا (Zicta) که با هواوی همکاری می کند کمک می گیریم.»

در گزارش واشنگتن پست به باخبر بودن سران هواوی از فعالیت های کارمندان این شرکت در کشورهای آفریقایی اشاره ای نشده است. همچنین مدرکی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - دال بر استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - از تجهیزات ساخت این کشور برای جاسوسی یافت نشده.

اگر این گزارش صحت داشته باشد بهانه جدیدی به دولت ترامپ برای افزایش تحریم های هواوی خواهد داد و ممنوعیت استفاده این شرکت از تجهیزات آمریکایی احتمالا ادامه پیدا خواهد کرد. هواوی در پاسخ به این گزارش ادعا کرده «هیچ گونه فعالیت جاسوسی در این کشورها نکرده.»

قبل تر گزارشی منتشر شد که در آن از همکاری هواوی با یک اپراتور کره شمالی برای جاسوسی از شهروندان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر رودسر استان گیلان - خبر می داد. سران هواوی همانند این گزارش هرگونه فعالیت در کره شمالی را تکذیب کردند. باید دید واکنش مقامات آمریکایی چیست. چند روز پیش قانونی در آمریکا تصویب شد و محدودیت های مراوده با هواوی افزایش پیدا کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone