تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24051.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت مشکلات آپدیت جدید ویندوز ۱۰ را تایید کرد

در روزهای اخیر برخی کاربران از مشکلاتی در نصب به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ و حتی دردسرهای پس از نصب آن خبر دادند و حالا مایکروسافت این مشکل را تایید کرده است. پچ آگوست ۲۰۱۹ برای ...

در روزهای اخیر برخی کاربران از مشکلاتی در نصب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان - به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ و حتی دردسرهای پس از نصب آن خبر دادند و حالا مایکروسافت این مشکل را تایید کرده است.

پچ آگوست ۲۰۱۹ برای ویندوز قرار بود در مقابل دو آسیب پذیری حیاتی که امکان اجرای کد از راه دور را به هکرها می داد، از کاربران محافظت کند اما دانلود و نصب آن کاربران را به دردسر انداخته است. در حالی که تعدادی از سیستم ها قادر به دانلود پچ نیستند، ظاهرا برای برخی کاربران این پچ به درستی دانلود شده و حتی فرایند نصب به ۱۰۰ هم می رسد اما در نهایت پیام های خطایی نظیر 0x80073701, 0x800f0982, 0x800f081f یا  0x800f0845 نمایش داده می شود.

از طرف دیگر برخی کاربران ردیت مدعی شده اند که نصب این به‌روزرسانی باعث ریبوت گاه و بی گاه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان - کامپیوترها می شود.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان

مایکروسافت با تایید وجود این مشکل در ویندوز سرور و ویندوز ۱۰ نسخه ۱۹۰۳ از تلاش برای حل آن خبر داده. به گفته این شرکت ریشه این مساله در به‌روزرسانی های ماه می قرار دارد و احتمالا تا ماه آینده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان - از طریق یک برزورسانی مرتفع - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان - می شود.

علاوه بر این کمپانی ردموندی پذیرفته که احتمال از کار افتادن برنامه هایی مبتنی بر VB6، VBA و جاوا اسکریپت وجود دارد. این مشکل خاص در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان - بیلد 18362.295 ریشه دارد و علاوه بر ویندوز ۱۰ نسخه های ۸.۱ و ۷ را هم تحت تاثیر قرار داده است.

تعداد دقیق کاربرانی که تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفته اند مشخص نیست اما با توجه به جامعه گسترده کاربران ویندوز و اهمیت این به‌روزرسانی از نظر مقابله با آسیب پذیری های حیاتی مایکروسافت باید هرچه سریعتر به دنبال ره حلی برای آن باشد.

در حال حاضر اینسایدرها در حال تست به‌روزرسانی بعدی ویندوز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۱۰ با کد 19H2 هستند و کاربران امیدوارند که بدون دردسرهایی از این قبیل پس از انتشار عمومی قادر به نصب آن باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گراناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب آیا احیانا لاله دشت کوچصفهان هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در لاله دشت شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone