تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24050.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی هرگونه اتهام جاسوسی از مخالفان اوگاندا و زامبیا را تکذیب کرد

صبح امروز وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی شد که کارکنان هواوی برای جاسوسی از مخالفان دو دولت آفریقایی زامبیا و اوگاندا به آنها کمک کرده اند. حالا هواوی در واکنش به انتشار این ...

صبح امروز وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی شد که کارکنان هواوی برای جاسوسی از مخالفان دو دولت آفریقایی زامبیا و اوگاندا به آنها کمک کرده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - اند. حالا هواوی در واکنش به انتشار این خبر در دیجیاتو، بیانیه ای رسمی را برای ما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - ارسال نموده و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - هرگونه دست داشتن در جاسوسی از مخالفان دولت های آفریقایی را رد کرده است.

در بیانیه این شرکت آمده است:

هواوی به کلی ادعاهای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - بی پایه و اساس و نادرست وال استریت ژورنال علیه فعالیت هایش در الجزیره، اوگاندا و زامبیا را رد می کند.

منشور اخلاقی هواوی کارکنان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - آن را از انجام فعالیت هایی که به نقض حریم خصوصی کاربران و مشتریانش منتهی می شود یا به نقض قوانین می انجامد را برحذر می دارد.

هواوی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - به خاطر پیروی از قوانین و مقررات داخلی کشورها در بازارهای مختلف به خود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - می بالد  و قویا از اعتبار خود در مقابل این دست ادعاهای بی پایه و اساس دفاع می کند.

در گزارش وال استریت ژورنال آمده بود که تکنسین های غول فناوری چین به دولت اوگاندا برای دسترسی به پیام های رمزگذاری شده شهروندان مخالف این کشور کمک کرده اند. کارمندان این شرکت چینی با پلیس زامبیا هم برای شناسایی و دستگیری وبلاگ نویسان معترض - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - در این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - کشور آفریقایی همکاری هایی داشته اند.

کارمندان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - هواوی با استفاده از یک جاسوس افزار به یک گروه در واتساپ که مخالف رییس جمهور اوگاندا بوده نفوذ کرده اند. مقامات اوگاندا به کمک این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - نفوذ سردسته مخالفین را دستگیر کرده اند.

گفتنی است وال استریت ژورنال هیچگونه شواهدی دال بر ادعاهای خود ارائه نکرده بود و حالا هواوی با انتشار این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مینودشت استان گلستان - بیانیه خبری آن را بی پایه و اساس خوانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
احیانا شما گوگول مینودشت سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در گوگول شهر مینودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone