تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24072.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این سگ رباتیک از دستورات صاحبش اطاعت می‌کند [تماشا کنید]

سگ های رباتیک یا زیادی ترسناک هستند یا زیادی ظریف. سگ رباتیک سونی یعنی «آیبو» ظریف است و سگ رباتیک «SpotMini» ساخت بوستون داینامیکس هم ترسناک. ظاهرا انتظارها تمام شده و شاهد خلق یک سگ ...

سگ های رباتیک یا زیادی ترسناک هستند یا زیادی ظریف. سگ رباتیک سونی یعنی «آیبو» ظریف است و سگ رباتیک «SpotMini» ساخت بوستون داینامیکس هم ترسناک. ظاهرا انتظارها تمام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده و شاهد خلق یک سگ رباتیک کاربردی اما با شمایل یک سگ واقعی هستیم.

«آسترو» (Astro) نام سگ رباتیکی جدیدی است - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - که توسط پژوهشگران دانشگاه فلوریدا آتلانتیک آمریکا (Florida Atlantic University) ساخته شده. به این سگ رباتیک می توان دستور داد بنشیند، راه برود و بایستد. البته به دلیل وزن 45 کیلوگرمی امکان بلند کردن و یا بغل کردن آن وجود ندارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل

طراحان دانشگاه فلوریدا آتلانتیک تمرکز زیادی روی ظاهر آسترو کرده اند تا شباهت زیادی به سگ واقعی داشته باشد. آنها سر این حیوان آهنی را شبیه نژاد دوبرمن پینچر طراحی کرده و به کمک پرینتر سه بعدی چاپ کرده اند. پردازنده مرکزی هم که توسط سازندگان «مغز» نام گرفته، داخل همین سر قرار داده شده است.

استفاده از پلتفرم Jetson TX2 انویدیا به آسترو قابلیت یادگیری داده. سازندگان می گویند این ربات به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - کمک این پلتفرم توان پردازشی 4 ترافلاپی پیدا کرده و می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - تواند در هر ثانیه 4 هزار میلیارد پردازش کامپیوتری انجام دهد. اینها باعث شده تا این ربات همانند یک سگ فکر کرده و تصمیم بگیرد.

دانشگاه فلوریدا آتلانتیک ویدیویی جالب از این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - سگ رباتیک ساخته که پیشنهاد می کنیم حتما ببینید:

تیمی متشکل از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - روان شناسان، عصب شناسان، هنرمندان و زیست شناسان روی آسترو کار می کنند. آنها می خواهند کاری کنند تا سگ رباتیکی آنها به مرور زمان باهوش تر شود.

گفته شده این ربات در آینده به علامت های دست واکنش نشان داده و رنگ ها را تشخیص می دهد. همچنین قرار است زبان های مختلف را هم یاد بگیرد و افراد را شناسایی کند.

از آسترو می توان استفاده های متفاوتی کرد. مأموریت اصلی او کمک به پلیس برای پیدا کردن اسلحه و مواد منفجره است. علاوه بر مصارف نظامی می توان او را طوری برنامه ریزی کرد که به عنوان سگ خدمتکار به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - افراد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر پارس آباد استان اردبیل - کم توان کمک کند. سازندگان در تلاشند تا این سگ رباتیک هنگام وقوع بلایای طبیعی مثل طوفان نیروهای امدادی را همراهی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone