تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37221.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

استخراج ارز مجازی چطور برای اخترشناسان دردسرآفرین شده است؟

آرون پارسونز در پی یک ماموریت شگرف برای یافتن ستاره‌ای است که دنیای ما ۱۳ میلیارد سال پیش گرد آن به وجود آمده. اما در برابر این عملیات بنیادین کیهانی یک مانع بزرگ قرار گرفته: ...

آرون پارسونز در پی یک ماموریت شگرف برای یافتن ستاره‌ای است که دنیای ما ۱۳ میلیارد سال پیش گرد آن به وجود آمده. اما در برابر این عملیات بنیادین کیهانی یک مانع بزرگ قرار گرفته: ارز مجازی.

استخراج کننده‌های ارز مجازی مثل اتریوم در حال بلعیدن تمام کارت‌های گرافیکی موجود در بازار هستند. همین تقاضا باعث شده تا قیمت به اصطلاح واحدهای پردازنده گرافیکی (GPU)، چیپ‌های قدرتمندی که می‌تواند حجم عظیمی از داده‌ها را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پردازش کند بالا برود. بدون GPU، اخترشناسان همچون پارسونز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

پارسونز در دانشگاه یو سی برکلی با تلسکوپ‌های رادیویی کار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می کند. این تلسکوپ‌ها از صدها آنتنی تشکیل شده اند که تشعشعات رادیویی کیهانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را جمع‌آوری می کند. همه این داده‌ها باید در لحظه توسط یک ابرکامپیوتر پردازش شود تا نقشه‌ای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از آسمان را شکل دهد تا پارسونز بتواند ابتدایی‌ترین ستاره‌ها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را پیدا کند و در نهایت بتواند متوجه شود که دنیای ما چطور از پلاسمای بسیار داغ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تبدیل به کهکشان‌ها و سیاره‌ها شد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

پارسونز در حال حاضر تلاش می‌کند تا تلسکوپ رادیویی‌اش، HERA که در آفریقای جنوبی مستقر است به ۳۵۰ آنتن ارتقا دهد. اما - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این هفته او متوجه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شد که واحدهای پردازنده گرافیکی مورد نیازش افزایش قیمت دوبرابری داشته و از ۵۰۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار رسیده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - است. این یعنی ۳۲ هزار دلار هزینه بیشتر که قرار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نیست دانشجوی محقق دیگری از آن بهره‌مند شود.

در گفتگو با ورج، پارسونز گفت: «من معمولا به ارز مجازی به چشم یک چیز جنبی نگاه می‌کنم و متعجب و کمی هم آزرده‌خاطر شدم که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این ارزها روی پایه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کار تلسکوپ ما اثر گذاشته‌اند.»

استخراج کنندگان ارز مجازی برای حل کردن مسائل پیچیده ای که روز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به روز دشوارتر می شود نیاز به کارت گرافیک دارند و حل این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مسائل، ارز مجازی تولید می کند. ارزهای مجازی در بستر شبکه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ای امن ایجاد می شوند اما در عین حال مصرف انرژی را در سراسر جهان افزایش داده - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اند و همه کارت‌های گرافیک موجود در بازار به خاطر استخراج‌کننده‌ها تقریبا نایاب یا حداقل بسیار گران شده است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

درخواست به قدری بالا است که تولیدکنندگان کارت گرافیک مثل AMD و انویدیا موفق به تولید واحدهای کافی برای همه نیستند. این موضوع به پی‌سی گیمرها آسیب شده، به دانشمندانی که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در جستجوی حیات فرازمینی هستند هم آسیب‌های بسیاری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - وارد کرده است.

برای پارسونز اما محدودیت‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ایجاد شده فعلی به معنی ساخت یک تلسکوپ کوچکتر است که نمی‌تواند مثل تلسکوپ‌های عظیم، سیگنال‌های رادیویی ضعیف را تشخیص دهد. چنین مشکلی، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قابلیت وی در کنکاش زمان و بازگشت به گذشته دور را مانع می‌شود و او نمی‌تواند به پرسش اساسی پیدایش جهان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پاسخی دهد.

کیث وندرلیند اخترشناسی دیگر از دانشگاه تورنتو نیز مشکلی مشابه در سال ۲۰۱۴ داشت، زمانی که می خواست ورژن آزمایشی تلسکوپ رادیویی اش، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - CHIMET را بسازد. وندرلیند می گوید: «ما همه‌اش را طراحی کردیم، هزینه‌ها را برآورد کردیم و سپس به ناگه بیت‌کوین به صدر اخبار آمد و یک شبه قیمت جی‌پی‌یوها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو برابر شد. و در عرض - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک هفته، همه کارت‌های گرافیکی تمام شد که دردناک بود. سال ۲۰۱۴، وقتی که به ۵۰ کارت گرافیکی نیاز داشتیم، من تمام شب با کارت اعتباری شخصی‌ام در eBay مشغول خرید کارت‌ها تک به تک بودم.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در آن زمان، ژانویه سال ۲۰۱۴، تیم وندرلیند مشغول خرید کارت‌های AMD 280x بود و قیمت آن‌ها از ۲۲۰ دلار به ۴۴۰ دلار کانادا افزایش یافت. اما بهای دو برابری دقیقا آن چیزی نیست که مشکل ایجاد می کند. بودجه تلسکوپ رادیویی مثل آن‌هایی که وندرلیند و پارسونز می سازند میلیون‌ها دلار است، بنابراین یک مقدار پول بیشتر آسیب چندانی وارد نمی کند.

مشکل اساسی از نگاه وندرلیند «عدم ثباتی که پیش‌بینی وضعیت را سخت می‌کند» است. او می گوید عدم توانایی در تخمین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هزینه ها یک «کابوس لوجستیک» است.

وقتی کالا در بازار نباشد، خرید عمده کارت‌های گرافیکی غیر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ممکن است و معامله کردن با وندورها نیز بسیار دشوار می‌شود. جک هیکیش، مهندس دیجیتالی که با پارسونز روی تلسکوپ HERA کار می‌کند می‌گوید: «خرید کارت‌های گرافیکی در تعدادی که ما می‌خواهیم واقعا دشوار است. وندورهایی که ما با آن‌ها صحبت می کنیم با تردید قول ۴۰ کارت را می دهند و اگر موجود باشد مظنه‌اش را می‌گویند. اما - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اگر شما با یک هفته فاصله سفارش دهید، دوباره باید مظنه بگیرید چون ممکن است قبلی‌ها تمام شده باشد.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

هیکیش می گوید که اگر قیمت جی‌پی‌یوها از حد منطقی خارج شود یا نتوان آن‌ها را پیدا کرد، می‌توان به فکر سخت‌افزار شخصی‌سازی شده دیگری بود. اما جی‌پی‌یوها از همان ابتدا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به این دلیل انتخاب شدند که هم مقرون به صرفه بودند و هم کار کردن با آن‌ها بسیار ساده بود. تلسکوپ CHIME در کانادا که نورهای رادیویی را برای نقشه برداری از بخش‌های عظیم فضا شناسایی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می‌کند، تا ۱۰۲۴ آنتن گسترش یافته و هر ثانیه دو ترابایت داده تولید می کند.

داده‌ها باید ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته و در لحظه پردازش شوند که این حجم از داده نیازمند چندین پتافلاپ قدرت محاسباتی است. وندرلیند می گوید تنها راهی که می‌توانستند با بودجه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منطقی به خواسته خود برسند از طریق کالاهای مصرفی مثل کارت‌های گرافیکی بوده.

اما اگر جی‌پی‌یوها از دسترس خارج شوند، اخترشناسی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رادیویی بسیار دشوارتر خواهد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شد و راز تاریخی کیهان، یک راز باقی خواهد ماند. وندرلیند می گوید: «جی‌پی‌یوها قطعاتی حیاتی هستند. بدون داشتن پردازنده‌ها، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هیچ‌کاری نمی توان انجام داد. ما در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اصل بدون داشتن کارت‌ها نمی توانیم تلسکوپ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را روشن کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهنوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روز بخیر شما سمت بلوار امیرالمومنین رستم‌آباد گیلان تعمیر دارید.
پاسخ: بله در بلوار امیرالمومنین شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone