تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37224.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن جدید مایکروسافت انتقال عکس ها از موبایل به کامپیوتر را ساده تر می کند

کمپانی مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Photos Companion را برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه کرده که کاربران به کمک آن می توانند بدون سیم و به صورت رایگان تصاویر را ...

کمپانی مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Photos Companion را برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه کرده که کاربران به کمک آن می توانند بدون سیم و به صورت رایگان تصاویر را از تلفن های هوشمند به ویندوز 10 منتقل کنند.

Photos Companion همانگونه که اسمش نشان می دهد اپلیکیشن کمکی برنامه Photos، که به صورت پیش فرض روی ویندوز 10 نصب شده، است. اما برای استفاده از این ویژگی نیازمند انجام چند مرحله - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هستید که در ادامه نگاهی به آن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ها می اندازیم:

1 - ابتدا برنامه Photos را در کامپیوتر اجرا کنید. مطمئن باشید که اپ به آخرین ورژن آپدیت شده باشد

2 - روی سه نقطه بالا، سمت راست برنامه کلیک کرده و Settings را بزنید

3 - در کنار دکمه منوی Settings، گزینه ای با نام Preview وجود دارد. آن را فعال کنید، این کار را فقط یک بار نیاز است انجام دهید

4 - برنامه را بسته و دوباره باز کنید. حالا اگر روی Import بزنید، یک گزینه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جدید خواهید دید که باعث می شود عکس ها را از موبایل به پی سی، بدون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیاز به سیم بفرستید. روی آن کلیک نمایید

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی
در حال حاضر اپ نمی تواند عکس ها را از پی سی به موبایل بفرستد.

5 - در این مرحله یک کد QR در صفحه نمایش پی سی نشان داده می شود. Photos Companion را در موبایل اجرا کنید، Send Photos را زده و از کد اسکن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بگیرید

6 - بعد از اینکه کد اسکن شد، می توانید از Photos Companion استفاده کرده و عکس هایی که می خواهید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را انتخاب کنید

7 - - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بعد از انتخاب تصاویر، چند ثانیه دست نگه دارید تا عکس ها کپی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شوند. بد نیست اضافه کنیم که اپ هیچکدوم از عکس ها را پاک نمی کند بلکه تنها به عنوان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - واسطه ای یک کپی محلی از آن ها روی پی سی به وجود می آورد

جدا از این به یاد داشته باشید که موبایل و کامپیوتر هر دو باید به یک وای فای وصل باشد. اگر چه Photos Companion فعلا باگ هایی دارد ولی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در صورتی که خواهان انتقال عکس های تان بدون نیاز به سیم هستید، می توانید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این روش را نیز روی اندروید و iOS امتحان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone