تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30127.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رییس مرکز ملی فضای مجازی: بین دو راهی وابستگی به غرب و مستقل شدن هستیم

رییس مرکز ملی فضای مجازی در مراسم رونمایی از پروژه ارتقای IP شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات به ضرورت اهمیت دادن به حوزه فناوری تاکید کرد و اعلام داشت حوزه فناوری در تمام دنیا به ...

رییس مرکز ملی فضای مجازی در مراسم رونمایی از پروژه ارتقای IP شبکه ملی اطلاعات در وزارت ارتباطات به ضرورت اهمیت دادن به حوزه فناوری تاکید کرد و اعلام داشت حوزه فناوری در تمام دنیا به قدری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیشرفت کرده که جای سیاستگذاری را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - گرفته و باید آن را جدی گرفت. «ابوالحسن فیروزآبادی» صنعت فناوری کشور را در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - یک دو راهی توصیف نمود که فعالان آن باید تصمیم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - بگیرند به کدام سمت بروند؛ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - وابستگی به غرب یا تولیدات مستقل.

به گزارش دیجیاتو، فیروزآبادی با اشاره به هفتاد میلیون گوشی هوشمند در دستان مردم تاکید کرد که کشور ما در خیلی از موارد مهم صنعت فناوری عقب بوده و باید ضمن دقت به نکات مثبت فضای مجازی به دیگر مسائل پیرامون آن نیز توجه کرد: «در حوزه پیام‌رسان‌ها و سکوها عقب هستیم چرا که در دنیا سرمایه‌گذاری‌های کلانی روی این موارد می‌شود در حالی که در ایران این اتفاق نمی‌افتد.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان

رییس مرکز ملی فضای مجازی باور دارد که امروزه در دنیا دو سه سکوی بزرگ وجود دارد ولی این موارد در سالهای آینده به زودی به ده دوازده سکو خواهد رسید و انحصاری بودن آنها می‌تواند مشکل ساز باشد. به گفته او سکوها روز به روز سرویس‌های بهتری ارائه می‌دهند و کاربران را به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود جذب می‌کنند و رییس آنها می‌شوند:

«آنها هم ابعاد جهانی دارند و هم ارزان هستند و هم اینکه اطلاعات و دیتای جهانی دارند و آن را در سریع‌ترین و بهترین شکل ممکن در اختیار کاربران می‌گذارند.  این مساله باعث شده که کاربران میلیونی جذب کنند و تبدیل به تصمیم گیران بزرگی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - شوند.»

به گفته فیروز آبادی تمامی این سکوهای بزرگ در آنور اقیانوسها قرار دارند و قصد دارند که به زودی جدا از حوزه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیام رسان که در کشور ما و خیلی کشورها سیطره پیدا کرده‌اند، در مواردی چون بیمه، حوزه آموزش و سلامت هم وارد شوند و آن را به کنترل بگیرند:

«ما در برابر یک تصمیم گیری تاریخی قرار داریم؛ می‌خواهیم مستقل بمانیم یا نمی‌خواهیم؟ جواب به این پرسش صرفا یک آره و نه ساده نیست - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - و نیازمند مطالعات گسترده و تحقیق فراوان است. امروزه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - سکوهای بزرگ جهانی تبدیل به سیاستگذاران دنیا شده‌اند و عملا دنیا را با تصمیمات خود پیش می‌برند، آیا ما می‌خواهیم به این مساله بی‌تفاوت باشیم؟»

او باور دارد که وظیفه وزارت ارتباطات نیست که این موضوع را تحقق ببخشد و یا پیام‌رسان‌ها را تبدیل به پیام‌رسان اصلی کند چرا که در هیچ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - جای دنیا دولت‌ها از چنین برنامه‌ها و شرکت‌هایی حمایت نکردند که در ایران با مدل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - حمایت دولت بزرگ شوند:

«اما تا زمان رسیدن به دورانی که این شرکت‌ها در ایران تبدیل به بازیگر اصلی شوند و حرفشان بتواند در محافل رسمی به کرسی بنشیند و سرمایه‌گذاری‌های درست رویشان انجام شود، وظیفه دولت و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - حاکمیت این است که تا حد ممکن حمایت‌های لازم را انجام دهند و این روند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - را به سمت جهانی شدن و راه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - صحیح آن سوق دهند.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان

فیروز آبادی باور دارد که دولت بسیار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بویین زهرا استان زنجان - قدرتمندتر از جامعه مدنی است اما نباید جامعه مدنی را نیز کوچک شمرد؛ جامعه‌ای که به گفته او می‌تواند با چند توییت فرمانده جنگی کشور را تا چند هفته درگیر کند و یا نماینده مجلس را با یک ویدئو به دردسر بیندازد. او اما معتقد است که باید این جامعه مدنی به استانداردهای جهانی نزدیک شود و تکنولوژیست‌های ایرانی و مردمی نقش اصلی در کشور ایفا کنند و در گوشه و کنار نباشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone