تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24086.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر تبلیغاتی خانواده میت 30 هواوی؛ چهار مدل در راه است

تا به حال عکس‌های افشا شده زیادی از هواوی میت 30 پرو دیده‌ایم اما خبری از دیگر مدل‌های میت 30 در این عکس‌ها نبود. اخیرا «ایوان بلس» افشا کننده معروف، عکس‌هایی از مدلهای دیگر این ...

تا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - به حال عکس‌های افشا شده زیادی از هواوی میت 30 پرو دیده‌ایم اما خبری از دیگر مدل‌های میت 30 در این عکس‌ها نبود. اخیرا «ایوان بلس» افشا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - کننده معروف، عکس‌هایی از مدلهای دیگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - این سری منتشر کرده و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - بالاخره می‌توانیم در کنار میت 30 پرو، میت 30 استاندارد و میت 30 لایت را نیز ببینیم.

تصاویر میت 30 پرو با آنچه در رندرهای قبلی دیده بودیم شباهت کاملی دارد و در آن یک بریدگی عریض بالای نمایشگر به عنوان محل قرارگیری چند دوربین سلفی و چینش دایره‌ای دوربین اصلی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - در پنل پشتی به چشم می‌خورد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان
میت 30 پرو

بعد از این گوشی به مدل استاندارد میت 30 می‌رسیم. در مقایسه با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - مدل پرو بریدگی کوچکتری برای میت 30 درنظر گرفته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - شده که در آن دو سنسور دوربین و یک سنسور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - کوچک دیگر نیز دیده می‌شود. با نگاهی به تصویر پنل پشتی گوشی متوجه می‌شویم که دوربین این مدل هم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - چینیش دایره‌ای داشته و خبری از اسکنر اثرانگشت در این پنل نیست. بنابراین می‌توان اینطور ارزیابی کرد که سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان
میت 30

علاوه بر این رندرهای میت 30 لایت دستگاهی را نشان می‌دهند که به میت 20 شباهت داشته و البته سوراخ نمایشگر را جایگزین بریدگی عرضی کرده است. چینش دوربین مربعی سری سال گذشته دوربین این سری هم به میت 30 لایت منتقل شده که محل جایگیری 4 دوربین است. علاوه بر این اسکنر اثر انگشت هم در پنل پشتی جا خوش کرده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان
میت 30 - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - لایت

اما بزرگترین سورپرایز این عکس‌ها، هواوی میت 30 پورشه است که در رندرهای نمایش داده شده از آن، پوشش چرمی پشت آن و آرم پورشه دیزاین دیده می‌شود. برای دوربین هم یک بریدگی عمودی در پوشش چرمی در نظر گرفته شده که از بالای پنل شروع شده و تا پایین آن ادامه دارد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان

با نگاهی به جلوی گوشی مدل پورشه سه سنسور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - سلفی قابل تشخیص است که بیانگر حضور نوعی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - بریدگی در آن است. علاوه بر این نمایشگر آبشاری به کار رفته در آن هم شیب - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - کناری بیشتری نسبت به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - میت 30 پرو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان - را نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر ابهر استان زنجان

نکته جالب توجه دیگر دیده شدن آیکون اتصال 5G در همه مدل‌ها به جز میت 30 لایت است که البته ممکن است یک کار گرافیکی در عکس‌ها باشد. اما چیپست کایرین 990 در دو مدل 4G و 5G در دسترس است و افرادی که علاقه به تهیه مدل 5G دارند نیازی به خرید مدل پرو نخواهند داشت.

رونمایی سری میت 30 قرار است در تاریخ 28 شهریور (19 سپتامبر) انجام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone