تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24083.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رکورد مصرف برق شبکه بیتکوین با ورود نیم میلیون دستگاه ماینر جدید شکسته شد

انرژی تخصیص یافته برای استخراج بیتکوین به یک رکورد جدید دست پیدا کرد که به خاطر ورود بیش از ۶۰۰ هزار ماشین قدرتمند جدید در سه ماه گذشته به شبکه ماینینگ این رمز ارز است. ...

انرژی تخصیص یافته برای استخراج بیتکوین به یک رکورد جدید دست پیدا کرد که به خاطر ورود بیش از ۶۰۰ هزار ماشین قدرتمند جدید در سه ماه گذشته به شبکه ماینینگ این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - رمز ارز است.

بر اساس داده‌های به دست آمده از مخزن کریپتو ماینینگ BTC.com، میانگین دو هفته‌ای نرخ هش بیتکوین گذر محسوسی از حد آستانه داشته و به ۸۵ اگزاهش بر ثانیه (EH/s) رسیده است. علاوه بر این «سختی ماینینگ» که به عنوان معیاری برای سنجش سختی ساخت یک بلوک از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - مبادلات بیتکوینی تعریف شده به نزدیک 12 تریلیون رسیده است.

مقایسه با داده‌های سال گذشته نشان می‌دهد که هر دوی این ارقام نزدیک به 60 درصد افزایش داشته‌اند. مدل‌های جدید از ماشین‌های استخراج بیتکوین (ASIC) طی تابستان گذشته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - وارد بازار شده‌اند که میانگین قدرت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - هش‌ای برابر 55 تراهش بر ثانیه دارند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان

با فرض اینکه تمام 35 اگزاهش بر ثانیه از طرف این دستگاه‌های پیشرفته آمده باشد با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که بیش از 0.5 میلیون از این ماشین‌ها به شبکه استخراج بیتکوین متصل شده‌اند.

این ماینرهای قدرتمند ASIC توسط شرکت‌های بزرگی مثل Bitmain ،Canaan، InnoSilicon  و MicroBT تولید شده‌اند که در محدوده 1500 تا 2500 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. بنابراین اگر نیم میلیون از این دستگاه‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - به شبکه اضافه شده باشد می‌توان گفت که شرکت‌های مذکور طی سه ماه اخیر 1 میلیارد دلار درآمد کسب کرده‌اند.

افزایش ناگهانی نرخ هش و سختی ماینینگ به افزایش قیمت بیتکوین هم ارتباط مستقیمی دارد که باعث بیشتر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - شدن تقاضا برای تجهیزات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - استخراج رمزارز و پیشی گرفتن عرضه از تقاضا منجز شده است. از آن سو بخش‌های جنوبی چین تابستان پر بارانی را پشت سر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - گذاشته‌اند که باعث شده دسترسی به مقادیر زیادی انرژی هیدروالکتریک برای ماینرها آسان باشد.

این مساله مختص چین نیست و ماینرها در قسمت‌هایی از سیبری روسیه نیز از ایستگاه هیدروالکتریک Brastsk برای ماینینگ استفاده می‌کنند. برآورد شده که ماینرهای این بخش از روسیه تقریبا 10 درصد از سهم مصرف انرژی در شبکه استخراج بیتکوین در دنیا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان - را به خود اختصاص داده‌اند.

با روند صعودی قمیت بیتکوین بر آورد می‌شود که تا پایان سال جاری میلادی، سختی ماینینگ به 15 تریلیون نزدیک شده و انرژی میانگین هش بیتکوین نیز از آستانه 100 اگزاهش بر ثانیه گذر کند.

- تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مرند زنجان استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشخو نوشته شده درتاریخ 1402/05/03
سلام مرکز شما آیا سمت مرند زنجان سرویس دهی داره
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone