تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43046.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

امسال خبری از آیفون SE نیست

آیفون SE با نمایشگر ۴ اینچی اش، یکی از موبایل های اپل است که در عین ناباوری طرفداران تقریباً زیادی دارد، اما بر اساس گزارش‌های اخیر، قرار نیست امسال شاهد ارائه نسخه جدیدی از آن ...

آیفون SE با نمایشگر ۴ اینچی اش، یکی از موبایل های اپل است که در عین ناباوری طرفداران تقریباً زیادی دارد، اما بر اساس گزارش‌های اخیر، قرار نیست امسال شاهد ارائه نسخه جدیدی از آن باشیم و اپل مایل است نمونه‌ای تازه از آن را در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ عرضه کند - شاید این محصول در کنفرانس بهاره اپل که معمولاً در نیمه اول فروردین ماه برگزار می‌شود، معرفی گردد.

اپل کشور هند را به عنوان مقصد اصلی آیفون SE در نظر گرفته چرا که این موبایل، محصولی ارزان تر از سایر پرچمدارهایش است. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از سوی دیگر، درصدی از همین نمونه آیفون، در خود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کشور هند و توسط شرکتی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موسوم به «Wistron» تولید می‌شود؛ شرکتی که البته اصالت تایوانی دارد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

حالا منابع محلی خبر داده‌اند که این شرکت اسمبل کننده، در حال گسترش خط تولید خود در کشور هند و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آماده سازی آن برای تولید نمونه جدید آیفون SE در سه ماهه ابتدایی ۲۰۱۸ است. بر اساس همین گزارش، شرکت «ویسترون» می‌خواهد تا ۵ سال آینده، ظرفیت تولید خود را دو الی سه برابر کند.

اپل با ارائه آیفون SE، دو هدف را دنبال می‌کند: با موبایلی ارزان تر، جای پای خود را در بازارهای در حال توسعه سفت تر کند. دوم اینکه هنوز کاربرانی در سراسر جهان وجود دارند که موبایل های کوچک را دوست داشته باشند و SE یکی از اصلی ترین انتخاب‌های آنهاست. اما به هر حال، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هدف اول اپل و کسب درآمد از بازارهایی که قبلاً در آنها جای چندانی نداشته،‌ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پر رنگ تر است.

بر اساس گزارش‌های قبلی، نسخه بعدی آیفون SE که شاید نام کاملاً متفاوتی داشته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باشد، دارای چیپست مجتمع A10، دو گیگابایت رم، حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۱۷۰۰ میلی آمپری و البته حاشیه نمایشگر کمتر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از نسخه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فعلی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone