🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43064.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 8 با چیپست اسنپدراگون 835 در پایگاه Geekbench رؤیت شد

همان طور که دیروز در دیجیاتو خواندید، گلکسی نوت 8 با چیپست اگزینوس 8895 در نتایج بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد و در کمال تعجب، امتیاز کمتری نسبت به پرچمدار کنونی یعنی گلکسی اس 8 کسب ...

همان طور که دیروز در دیجیاتو خواندید، گلکسی نوت 8 با چیپست اگزینوس 8895 در نتایج بنچمارک گیک‌بنچ - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رؤیت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شد و در کمال تعجب، امتیاز کمتری نسبت به پرچمدار کنونی یعنی گلکسی اس 8 کسب کرد.

اما امروز نسخه دیگری از فبلت مورد انتظار سامسونگ با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چیپست اسنپدراگون 835 (کد مادربورد msm8998) در Geekbench حضور یافته که با توجه به آمار و ارقام، حتی از مدل اگزینوس نیز ضعیف - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تر عمل کرده است.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اسنپدراگون 835 علی رغم فرکانس بالاتر، عملکرد ضعیف تری داشته است

دستگاه مورد بحث با - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کد «SM-950U» به یک چیپست هشت هسته ای 1.9 گیگاهرتزی مجهز شده که علی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - رغم فرکانس بالاتر نسبت به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چیپست اگزینوس، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عملکرد ضعیف تری داشته و با نمره 1815 تک هسته - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای (در مقابل 1984) و امتیاز 6066 چند هسته ای (در مقابل 6116) در رتبه پایین تری نسبت به برادر خود قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که گلکسی نوت 8 با چیپست اسنپدراگون نیز به 6 گیگابایت رم مجهز شده و مانند - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نسخه اگزینوس در زمان انجام تست، از اندروید 7.1.1 نوقا بهره - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مند بوده است.

البته - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همان طور که می دانید، نتایج چنین تست هایی پیش از معرفی نسخه نهایی، نشان دهنده عملکرد اصلی دستگاه نبوده و شرکت ها تا زمان رونمایی، تغییرات زیادی روی محصولات خود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اعمال کرده و عملکرد آنها را ارتقا می هند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone