🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43060.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

همراه اول به مشترکین خود بابت هزینه پیامک های فعالسازی آی مسیج هشدار داد

همراه اول ساعاتی پیش با ارسال یک پیامک به آن دسته از مشترکانی که از تلفن های هوشمند آیفون استفاده می کنند، به آنان هشدار داده که بابت کسر خودکار هزینه برای پیامک فعال سازی ...

همراه اول ساعاتی پیش با ارسال یک پیامک به آن دسته از مشترکانی که از تلفن های هوشمند آیفون استفاده می کنند، به آنان هشدار داده که بابت کسر خودکار هزینه برای پیامک فعال سازی دو نرم افزار فیس تایم و آی مسیج اپل مراقب باشند.

به گزارش برخی کاربران ایرانی در توییتر، ظاهرا امکان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فعال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سازی و استفاده از دو نرم افزار آی مسیج و فیس تایم (که اولی برای پیام رسانی متنی و دومی برای ارتباط تصویری استفاده می شود) چند روزی هست که برای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشترکین همراه اول ممکن شده، و به نظر می رسد که علت هشدار این اپراتور بابت افزایش هزینه صورتحساب همین موضوع بوده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در متن پیامک همراه اول می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خوانیم: «مشترک گرامی. نرم افزارهای facetime و imessage در گوشی های آیفون، هنگام فعال سازی به صورت خودکار و بدون اطلاع مشترک پیامک هایی را به مقاصد بین الملل ارسال می کنند که منجر به افزایش هزینه صورتحساب تلفن خواهد شد. همراه اول.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

با توجه به نحوه نگارش متن همراه اول، اینطور به نظر می رسد که دو نرم افزار مذکور برای فعال سازی نیاز به ارسال چندین پیامک به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سرورهای اپل دارند.

در صورتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که اگر رویه معمول فعالسازی چنین اپلیکیشن هایی را در نظر بگیریم، برای شروع استفاده از آن ها ارسال یک پیامک هم کفایت می کند. بنابراین سوال اینجاست که منظور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - همراه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اول از جمع بستن کلمه پیامک در این متن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هشدار چه بوده است؟

جالب است بدانید که پیامک هشدار همراه اول برای آن دسته از مشترکانی که آیفون ندارند هم ارسال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone