🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43065.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جزئیاتی از نزدیک شدن پهپاد ایرانی به جنگنده آمریکایی در خلیج فارس

مقامات آمریکایی مدعی شدند یک پهپاد ایرانی با پرواز در اطراف ناو آمریکایی «نیمیتز» (USS Nimitz) در عملیات فرود یک فروند جت جنگنده «اف-18 سوپر هورنت» اختلال ایجاد کرده است. نیروهای آمریکایی می گویند به ...

مقامات آمریکایی مدعی شدند یک پهپاد ایرانی با پرواز در اطراف ناو آمریکایی «نیمیتز» (USS Nimitz) در عملیات فرود یک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فروند جت جنگنده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - «اف-18 سوپر هورنت» اختلال ایجاد کرده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

نیروهای آمریکایی می گویند به رغم درخواست های مداوم رادیویی از ایران برای دور نگه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داشتن پهپادهای خود از حوزه های عملیاتی نیروهای آمریکایی، این پرنده باز هم به فاصله 30 متری ناو نزدیک شده و جت جنگنده را چندین بار به انحراف از مسیرش وادار ساخته.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اظهار داشت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پهپاد ایرانی از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نوع Qom-1 بوده. این پرنده هوایی هدایت پذیر در ایران با نام «صادق-1» شناخته می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که نسل جدیدتر از پهپاد «مهاجر-4» محسوب شده و سقف پرواز معادل 4500 متر دارد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

از دیگر مشخصات پهپاد «صادق-1» می توان به حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت، وزن 242 کیلوگرم، مداومت پروازی 6 ساعت و شعاع عملیاتی 200 کیلومتر اشاره کرد.

این پهپاد علاوه بر قابلیت های شناسایی پیشرفته، توانایی درگیری هوایی را نیز دارد و می تواند دو موشک را حمل نماید، اما به گفته مقامات آمریکایی در زمان واقعه اخیر مسلح نبوده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

گفتنیست این مورد، سیزدهمین برخورد خطرناک بین نیروهای دریایی ایران و آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی به شمار می رود. چند هفته قبل یک رزم ناو آمریکایی در شمال خلیج فارس دو گلوله هوایی را برابر شناور گشتی نیروی دریایی سپاه شلیک کرده بود، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و به تازگی نیز دوباره در رفتاری «تحریک آمیز و غیر حرفه ای» با اخطار به شناورهای - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ناوتیپ ذوالفقار، اقدام - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به پرتاب منور کرده اند.

برای آشنایی بیشتر با دیگر پهپادهای تهاجمی ایران می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone