تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43054.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نشست «تنوع جنسیتی» گوگل به خاطر تامین امنیت شرکت کنندگان برگزار نشد

پنجشنبه هفته گذشته قرار بود گوگل جلسه ای را با موضوعیت تنوع جنسیتی برگزار کند که بعد از ابراز نگرانی برخی کارکنان آن در مورد عدم وجود امنیت این نشست لغو گردید. این کنفرانس بنا ...

پنجشنبه هفته گذشته قرار بود گوگل جلسه ای را با موضوعیت تنوع جنسیتی برگزار کند که بعد از ابراز نگرانی برخی کارکنان آن در - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مورد عدم وجود امنیت این نشست لغو گردید.

این کنفرانس بنا بود که به شکواییه مهندس اخراجی گوگل در اعتراض به تنوع بخشی جنسیتی در آن - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بپردازد و کارکنان حاضر در نشست نیز این فرصت را پیدا می کردند تا پرسش های خود در رابطه با اخراج وی را مطرح نمایند.

همانطور که گفته شد نامه اعتراضی James Damore با انتقاد شدید مدیریت شرکت و شمار زیادی - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از کارکنان آن روبرو شد، با این همه جمعی نیز در مقام حمایت از Damore برآمدند و اخراج وی که به باور بسیاری اظهاراتش تبعیض آمیز بوده را مورد نکوهش قرار دادند.

در همین راستا گوگل برآن شد که روز پنجشنبه جلسه ای را با حضور ساندار پیچای مدیرعامل شرکت برگزار نماید که علنا صحبت های وی را مورد انتقاد قرار داده بود و در جریان آن جلسه نیز بنا بود که حاضران سوالات خود را در مورد علت اخراج Damore مطرح نمایند.

در ادامه پیچای ضمن اعلام اینکه جلسه لغو شده است از ایجاد شرایط مناسب برای کارکنان به منظور بحث و - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تبادل نظر پیرامون این موضوع فارغ از جهت گیری های سیاسی شان و البته ترس از اخراج شدن خبر داد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گفتنی است به دنبال این اتفاقات برخی صاحب نظران راست گرا اسامی شماری از کارکنان گوگل را منتشر کردند که به شدت اظهارات مهندس - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اخراجی را مورد انتقاد قرار داده بودند و پیشنهاد برگزاری جلسه روز پنجشنبه را هم داده بودند که در ادامه به دلیل وجود نگرانی از امنیت جانی - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این گروه جلسه لغو شد.

اضافه کنیم این جنجال خبری کارکنان - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گوگل، سیلیکون ولی و حتی جامعه آمریکا را دچار نوعی دو دستگی کرد؛ برخی - تعمیرات یخچال کرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از گوگل حمایت کردند و Damore را به خاطر اظهاراتش شایسته اخراج دانستند و برخی دیگر نیز باور دارند که گوگل به شکلی نظام مند در حال محدود کردن نظرات مخالف در میان نیروهای کاری اش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone