تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43055.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

محمد جواد آذری جهرمی از اعلام آمادگی مدیران توییتر برای رعایت چهارچوب های ایران خبر داد

قبلا در خبرها خواندید که محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است و در صورتی که بتواند رای اعتماد خانه ملت را بگیرد مدیریت این پست کلیدی ...

قبلا در خبرها خواندید که محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است و در صورتی که بتواند رای اعتماد خانه ملت را بگیرد مدیریت این پست کلیدی را به دست می گیرد.

او که به تازگی مصاحبه ای با خبرگزاری خانه ملت داشته از برنامه هایش برای توسعه شبکه ها مجازی در دولت دوازدهم گفت و اظهار داشت: همانطور که در فضای حقیقی سهمی در مدیریت دنیا داریم باید سهمی نیز در فضای مجازی جهان داشته باشیم اما متاسفانه هنوز نتوانسته‌ ایم سهم خود را به دست آوریم و همچنان در ابتدای راه هستیم.

وزیر پیشنهادی ارتباطات در رابطه با شبکه های اجتماعی فیلتر شده در کشور گفت:

من صفحه ای فیسبوک ندارم اما نه به خاطر ممنوع بودن آن بلکه به این خاطر که فضای مجازی مشتری و مخاطب خود را از دست داده است و زمانی هم که این شبکه مجازی مخاطبان زیادی داشت به کل در فضای مجازی نبودم اما بنا دارم که در توییتر حضور داشته و فعالیت کنم.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

از او سوال شد که آیا برای دسترسی به توییتر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از فیلتر شکن استفاده می کند یا خیر که او با مزاح جواب داد:

ما هم مثل شما از امکانات همسایه مان در این رابطه استفاده می کنیم و حدودا روزانه نیم تا یک ساعت از تلگرام استفاده می کنیم.

او در پاسخ به مواضع دولت دوازدهم در رابطه با فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام گفت:

سیاست دولت توسعه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شبکه‌ های اجتماعی است هرچند بر خطوط فرهنگی پایدار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهیم ماند، اما لزومی بر «فیلتر کردن» یا «در فیلتر نگاه داشتن» شبکه‌ها نمی‌ بینیم مگر آنکه با اصول فرهنگی تناقض داشته باشند.

او ادامه داد:

مدیران تلگرام تاکنون همکاری‌ های لازم را در رابطه با - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خط قرمزهای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فرهنگی ایران داشته‌ اند بنابراین لزومی بر فیلتر آن وجود ندارد. اگر دنیا به فرهنگ مردم ایران - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - احترام بگذارند ما نیز به آن‌ ها احترام خواهیم گذاشت، اما مهمتر از آن، احترام به حقوق مردم است؛ لذا از افکار عمومی به خاطر فیلتر شبکه‌ ها نمی‌ ترسیم. البته دولت در این زمینه دیدگاه سلبی ندارد و بنای وزارت ارتباطات نیز ادامه این مسیر با حفظ خطوط فرهنگی خواهد بود.

جهرمی در صحبت هایش اشاره ای هم به برنامه های خود برای رفع فیلتر توییتر و محدودیت دسترسی به واتس اپ کرد و گفت:

 اگر گمان می‌ کردم فضای توییتر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فرصتی برای من محسوب نمی‌ شود به یقین وارد آن نمی‌ شدم لذا به امکان حضور مردم در توییتر نیز همچنین نگاهی دارم اما از آنجا که فیلتر توییتر به تصیمیم ما صورت نگرفته ما - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز نمی‌ توانیم در رابطه با رفع آن تصمیم بگیریم.

جهرمی فیلتر توییتر را تصمیم و سیاست نظام جمهوری اسلامی دانست و مدعی شد که مدیران این شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز برای مذاکره برسر رفع فیلتر آن اعلام آمادگی کرده اند. او ادامه داد: اگر نتیجه این مذاکرات مورد قبول جمع عاقله کشور قرار گرفت فبهاالمراد؛ و اگر مورد قبول واقع نشد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تلاش بیشتری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone