تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43049.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ناکامی استارتاپ ها در ساخت هایپرلوپ، ماسک را به میدان عمل کشاند

سال هاست که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس ساخت هایپرلوپ (نوعی قطار شناور در یک لوله که با سرعتی سرسام آور مسافرانش را جابجا خواهد کرد) توسط یکی از شرکت های تحت مدیریتش ...

سال هاست که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس اکس ساخت هایپرلوپ (نوعی قطار شناور در یک لوله که با سرعتی سرسام آور مسافرانش را جابجا خواهد کرد) توسط یکی از شرکت های تحت مدیریتش را نفی کرده است.

اگر خاطرتان باشد سال ۲۰۱۳ بود که ماسک این ایده را مطرح کرد و مدعی شد هایپرلوپ می تواند ظرف تنها ۳۵ دقیقه از سانفرانسیسکو به لس آنجلس برود که این زمان حتی از هواپیماهای مسافربری هم سریع تر است.

اما همانطور که گفته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شد ماسک همواره مدعی بوده که خودش اقدام به ساخت هایپرلوپ نمی کند و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در مقابل از استارتاپ هایی نظیر هایپرلوپ وان دعوت کرد تا رنگ واقعیت به این قطار آینده نگرانه بدهند و به آنها اطمینان داد که هیچگاه شخصا وارد رقابت با آنها نمی شود.

در وبسایتی که برای رقابت کنندگان در چالش طراحی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هایپرلوپ طراحی شده نیز به نقل از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ماسک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آمده:

ما قصد نداریم که خودمان نسخه تجاری از هایپرلوپ را طراحی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنیم.

حالا یکی از منابع آگاه به وبسایت سی نت گفته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است که ماسک نظرش در این باره را تغییر داده. وی که ظاهرا از عملکرد استارتاپ های یاد شده در این زمینه رضایت کافی نداشته حالا می خواهد مسیر نیویورک به واشنگتن را از طریق هایپرلوپ به هم متصل نماید.

روز گذشته نیز بلومبرگ خبری را در این باره منتشر کرد و در آن اینطور نوشت که ماه پیش وقتی ماسک در توییتش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از جلب رضایت کاخ سفید برای راه اندازی شرکت حفاری اش خبر داد، مدیران استارتاپ های فعال در این زمینه به شدت شوکه شدند. البته این مدیران ابراز امیدواری کرده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اند که منظور ماسک صرفا فرایند حفاری تونل برای این منظور باشد و فراهم سازی زیرساخت های دیگر برای این منظور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را به آنها بسپارد با این همه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خود اعلام داشته که ماسک می خواهد کل این فرایند را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بر عهده بگیرد.

در این بخش توجه شما را به گفته های یکی از کارکنان شرکت حفاری - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ماسک جلب می کنیم:

ایلان مقاله مربوط به هایپرلوپ را در آگست سال ۲۰۱۳ و به عنوان یک طراحی متن باز منتشر کرد با این امید که دیگران به سرعت آن را اجرایی نمایند. او در آن زمان اظهار نمود اگر شرکت ها با سرعتی که مدنظرش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هست نتوانند این ایده را عملیاتی سازی نمایند آنگاه خودش وارد عمل می شود تا آن را اجرایی کند. البته از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینکه برخی استارتاپ ها پیشرفت هایی در این زمینه داشته اند به شدت خوشحالیم با این همه تمایل داریم توسعه این تکنولوژی را سرعت بدهیم. ما همه شرکت هایی که تمایل دارند هایپرلوپ را بسازند تشویق می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنیم و تا زمانی که در این مسیر صادقانه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عمل می کنند مانع از کاربرد نام هایپرلوپ روی محصولاتشان نمی شویم.

ما در شرکت حفاری در نظر داریم تونل های کم هزینه و سریع ایجاد کنیم تا سیستم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های حمل و نقل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پر سرعت مان را درون آنها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جای دهیم. اغلب شان تونل های استاندارد دارای فشار هستند که قطارهایی با سرعت بیش از ۱۲۵ مایل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بر ساعت درونشان حرکت خواهند کرد. برای مسیرهای طولانی و مستقیم نظیر نیویورک به واشنگتن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هم منطقی تر آن است که از پادهای دارای فشار در تونل های فاقد فشار استفاده شود تا امکان حرکت قطارها با سرعتی بیشتر از ۶۰۰ مایل بر ساعت فراهم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone