تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43048.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا عینک های هوشمند جایگزین تلفن های همراه می شوند؟

خرداد ماه امسال بود که یکی از تحلیلگران وال استریت به نام «جین مانستر»، پیش بینی کرد که عینک هوشمند واقعیت افزوده اپل در سال 2020 معرفی خواهد شد، و تاثیر آن روی بازار مصرف ...

خرداد ماه امسال بود که یکی از تحلیلگران وال استریت به نام «جین مانستر»، پیش بینی کرد که عینک هوشمند واقعیت افزوده اپل در سال 2020 معرفی خواهد شد، و تاثیر آن روی بازار مصرف حتی از آیفون نیز  بیشتر خواهد بود.

حالا «الکس کیپمن» خالق هولولنز و «دونا سارکار» مدیر بخش ویندوز اینسایدر مایکروسافت نیز نظرات مشابهی را ارائه کرده و اظهار داشته اند عینک های هوشمند AR در آینده جای تلفن های هوشمند را خواهند گرفت.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

آقای کیپمن اعتقاد دارد اسمارت فون ها همین حالا هم از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رده خارج بوده و مردم هنوز این مسئله را نمی دانند. او می گوید در آینده ابزارهای پوشیدنی هولوگرافیک، مانند عینک های هوشمند، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جایگزین موبایل ها و تلویزیون ها می شوند؛ چرا که وقتی اپلیکیشن ها، ویدئوها، اطلاعات و حتی زندگی اجتماعی همواره در میدان دید کاربر باشد، دیگر نیازی به سایر نمایشگرها نخواهد بود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

خیره شدن به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایشگر یکی از عوامل فاصله گرفتن از جامعه است

از سوی دیگر خانم سارکار به مفهوم کلمه موبایل (به معنی قابل حمل) اشاره داشته و می گوید ابزارهای قابل حمل تنها به تلفن های همراه محدود نمی شوند. او از هولولنز به عنوان یک وسیله موبایل یاد کرده و معتقد است که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در آینده، ابزارهای قابل حمل متفاوتی روانه بازار خواهند شد. وی همچنین خیره شدن به نمایشگرها را غیر طبیعی دانسته و آن را یکی از عوامل فاصله گرفتن از جامعه و تعاملات انسانی واقعی می داند.

با توجه به حرف های الکس کیپمن و دونا سارکار، و همچنین در نظر داشتن وضعیت کنونی بازار، می توان حدس زد که تغییر تکنولوژیک بزرگی در راه است. اما باید گفت که زمان دقیق این تحول، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و آمادگی مصرف کنندگان برای پذیرش آن (گوگل گلس را یه یاد دارید؟) هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone