تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24132.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ناجا: افراد زیر ۲۳ سال نمی‌توانند راننده تاکسی اینترنتی شوند

سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داده است که از این به بعد راننده‌های زیر ۲۳ سال که زمان دریافت گواهینامه آنها کمتر از دو سال باشد، اجازه فعالیت در ناوگان ...

سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داده است که از این به بعد راننده‌های زیر ۲۳ سال که زمان دریافت گواهینامه آنها کمتر از دو سال باشد، اجازه فعالیت در ناوگان حمل و نقل عمومی سواری را ندارند.

آنطور که خبرگزاری ایسنا از سردار هادیانفر نقل قول کرده است، او با اشاره به مصوبه اخیر دولت در مورد دارندگان گواهینامه پایه سوم، گفته است که بر اساس این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - مصوبه تمامی دارندگان گواهینامه پایه سوم که حداقل دو سال از زمان دریافت گواهینامه‌شان گذشته باشد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - و همچنین دارای ۲۳ سال سن باشند، می‌توانند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - راننده سواری‌های حمل و نقل عمومی شوند:

«اگر راننده‌ای در ناوگان سواری حمل و نقل عمومی این شرایط را رعایت نکرده و تصادف کند به منزله فرد بدون گواهینامه خواهد بود و باید خسارت بدهد. همچنین شرکت به کارگیرنده این افراد هم مواخذه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده و باید پاسخگو باشد. از این رو رانندگان تاکسی، سرویس‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - مدارس، اسنپ، تپسی و دیگر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان - تاکسی‌های اینترنتی و خودروهای حمل و نقل عمومی باید از این شرایط پیروی کنند.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بویین زهرا استان زنجان

مصوبه اخیر دولت عملا راه را برای فعالیت رانندگان زیر ۲۳ سال که کمتر از ۲ سال از صدور گواهینامه آنها می‌گذرد، در ناوگان حمل و نقل عمومی سواری بسته است و آنطور که تاکید شده، درصورتیکه راننده‌ای شرایط لازم را نداشته باشد و تصادف کند، قانون با  او مانند فردی بدون گواهینامه برخورد می‌کند.

از سوی دیگر شرکت‌های حمل و نقل آنلاین نیز بر اساس این قانون ملزم خواهند بود، با رانندگانی که چنین مشخصاتی ندارند قطع همکاری کنند. این در حالی‌ست که آمار دقیقی از تعداد این رانندگان که در سرویس‌های حمل و نقل عمومی سواری آنلاین مشغول به کار هستند وجود ندارد و نمی‌توان به صورت دقیق تخمین زد چه تعداد از رانندگان پس از اجرای این مصوبه، شغل خود را از دست خواهند دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone