تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10130.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از برگزاری مراسمی در تاریخ ۲۹ مهر خبر داد

هواوی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، از برگزاری رویدادی جدید در تاریخ ۲۹ مهر ماه (۲۱ اکتبر) خبر داده است. به نظر می‌رسد چینی‌ها می‌خواهند در این تاریخ از محصول جدیدی رونمایی کنند. این ...

هواوی با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، از برگزاری رویدادی جدید در تاریخ ۲۹ مهر ماه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - (۲۱ اکتبر) خبر داده است. به نظر می‌رسد چینی‌ها می‌خواهند در این تاریخ از محصول - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - جدیدی رونمایی کنند. این رویداد در شهر وین برگزار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - خواهد شد و رئیس بخش مصرف‌کنندگان کانادا و اروپای شرقی هواوی، دکتر «درک یو» میزبان آن خواهد بود.

هنوز مشخص نشده هواوی قصد معرفی چه محصولاتی را دارد، اما طبق دعوتنامه‌ای که برای اهالی رسانه ارسال کرده، احتمالا با معرفی گوشی‌های سری P50 برای بازار جهانی مواجه می‌شویم. این محصولات چند ماه پیش در چین معرفی شدند. در کنار تصویر دعوتنامه، یکی دیگر از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - دلایل احتمال معرفی جهانی سری P50، گزارش‌هایی مبنی بر عدم معرفی گوشی‌های سری میت ۵۰ در سال جاری میلادی است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان

گوشی‌ پی ۵۰ هواوی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد ۹۰ هرتزی بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نیز وظیفه انجام کارهای پردازشی‌اش را برعهده دارد. این دستگاه به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده که شامل سنسورهای ۵۰، ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود که به ترتیب دوربین اصلی، پریسکوپی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابری و اولترا واید هستند.

گوشی P50 پرو به نمایشگر ۶.۶ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و تراشه به کار رفته در آن نیز کرین ۹۰۰۰ است. دوربین اصلی و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - سنسور فوق عریض تفاوتی با مدل پی ۵۰ ندارد و تنها فرق در لنز پریسکوپی خلاصه می‌شود. در مدل پی ۵۰ پرو لنز پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - دارد و میزان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - بزرگنمایی اپتیکال آن نیز ۳.۵ برابر است. البته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - این دستگاه دوربین سیاه و سفید ۴۰ مگاپیکسلی هم دارد.

هر دو مدل به دوربین سلفی یکسان و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. ظرفیت باتری نسخه استاندارد ۴۱۰۰ و نسخه پرو - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی است که هر دو از شارژ ۶۶ واتی سیمی پشتیبانی می‌کنند. اما برای نسخه پرو شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز در نظر گرفته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر لاهیجان استان گیلان - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone