تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10131.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با قابلیت RAM Plus، رم گلکسی A52s 5G را بطور مجازی افزایش داد

سامسونگ با انتشار آپدیتی برای گوشی گلکسی A52s 5G قابلیت جدیدی به نام «RAM Plus» را معرفی کرده که اجازه می‌دهد رم موبایل را به‌صورت رایگان افزایش دهید. البته این افزایش به شکل نرم‌افزاری انجام ...

سامسونگ با انتشار آپدیتی برای گوشی گلکسی A52s 5G قابلیت جدیدی به نام «RAM Plus» را معرفی کرده که اجازه می‌دهد رم موبایل را به‌صورت رایگان افزایش دهید. البته این افزایش به شکل نرم‌افزاری انجام می‌شود و در حقیقت با رم مجازی روبه‌رو هستیم.

این ویژگی اجازه می‌دهد به طور نرم‌افزاری حداکثر ۴ گیگابایت از حافظه داخلی را به رم دستگاه خود اضافه کنید. ویژگی رم پلاس از طریق فریمور A528BXXU1AUH9 به گلکسی A52s - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - 5G اضافه می‌شود. انتشار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - این آپدیت فعلا در کشور هند آغاز شده و همچنین شامل بهینه‌سازی‌هایی برای پایداری دوربین و ثبات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - خود دستگاه است.

کاربران گلکسی A52s 5G می‌توانند با مراجعه به مسیر Settings > Software Update و انتخاب گزینه Download and Install آپدیت جدید را نصب کنند. هنوز این آپدیت برای تمام کاربران در بازار جهانی منتشر نشده، اما در هفته‌های کاربران کشورهای مختلف می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی

سامسونگ حدود یک ماه پیش گلکسی A52s 5G را با چیپست اسنپدراگون 778G معرفی کرد. سایر مشخصات فنی این دستگاه تقریبا مشابه گلکسی A52 5G است، یعنی نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دارد. زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت قرار گرفته و بالای آن حفره‌ای از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گلکسی A52s 5G یک دوربین چهارگانه دارد که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور ماکروی ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی در مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید و یک مدل ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. قیمت پایه A52s 5G برابر ۴۱۰ پوند یعنی کمی بالاتر از A52 عادی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone