تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10133.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل در رویداد ۲۳ شهریور از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟

اپل چند روز پیش از برگزاری مراسم بعدی‌اش با نام «California Streaming» در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) خبر داد. در این مراسم کوپرتینویی‌ها به احتمال زیاد از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی می‌کنند، اما ...

اپل چند روز پیش از برگزاری مراسم بعدی‌اش با نام «California Streaming» در تاریخ ۲۳ شهریور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - (۱۴ سپتامبر) خبر داد. در این مراسم کوپرتینویی‌ها به احتمال زیاد از گوشی‌های سری آیفون - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۳ رونمایی می‌کنند، اما در کنار این گوشی‌ها باید منتظر معرفی چه محصولات دیگری از سوی این غول دنیای فناوری باشیم؟

با توجه به رویکردی که اپل در سال‌های گذشته داشته، البته غیر از سال ۲۰۲۰ که همه‌گیری کرونا موجب تغییراتی در برنامه‌های این شرکت شد، در مراسم سه شنبه پیش رو باید تمرکز کوپرتینویی‌ها روی آیفون‌های جدید باشد. البته آیفون ۱۳ تنها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - محصول این رویداد نخواهد بود و این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - کمپانی در کنار سخت افزارهای جدید، شاید حتی از سرویس‌های تازه‌ای هم رونمایی کند.

طبق گزارش‌ها اپل تا پایان سال جاری میلادی محصولات زیادی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - را معرفی و روانه بازار خواهد کرد، اما نباید منتظر رونمایی از تمام آن‌ها در مراسم ۲۳ شهریور باشیم. این رویداد کوپرتینویی‌ها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - در روز سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و ما در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهیم. در ادامه نگاهی به محصولات احتمالی حاضر در این مراسم خواهیم داشت.

تماشای ویدیو در یوتیوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

آیفون ۱۳

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

بدون هیچ شکی مهم‌ترین محصول موردانتظارمان در مراسم سه شنبه، گوشی‌های سری آیفون ۱۳ خواهد بود. در هفته‌ها و ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی درباره این محصولات منتشر شده و انتظار داریم همانند نسل قبلی‌شان، در چهار نسخه معرفی و روانه بازار شوند. البته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - امسال احتمالا آخرین باری خواهد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - بود که کاربران به نسخه مینی دسترسی پیدا می‌کنند و از نسل بعدی، این گوشی از سبد محصولات کوپرتینویی‌ها حذف خواهد بود.

آیفون ۱۳، ۱۳ مینی، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس گوشی‌های جدید اپل در مراسم ۲۳ شهریور خواهند بود که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل گذشته‌شان نخواهند داشت، البته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - انتظار داریم ابعاد بریدگی نمایشگر یا ناچ آن‌ها کاهش پیدا کند. علاوه بر این، ابعاد ماژول دوربین و همچنین برآمدگی آن‌ها هم بیشتر خواهد شد.

از تغییرات ظاهری که بگذریم، به قابلیت‌های فنی می‌رسیم. مسلما جدیدترین آیفون‌های اپل از نظر مشخصات با بهبودهایی همراه خواهند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - بود که شامل اکثر بخش‌ها می‌شود. این گوشی‌ها با چیپ A15 Bionic از راه می‌رسند که با وجود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - لیتوگرافی ۵ نانومتری مشابه نسل قبلی، قدرت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - بالاتر و مصرف انرژی پایین‌تری خواهد داشت.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

اپل همچنین احتمالا پس از مدت‌ها انتظار رفرش ریت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - نمایشگر آیفون‌ها را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - افزایش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - می‌دهد و کاربران این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - گوشی‌ها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - بالاخره قابلیتی را تجربه خواهند کرد که خریداران گوشی‌های پرچمدار و حتی میان‌رده اندرویدی به آن دسترسی داشتند. البته کوپرتینویی‌ها چندان هم برای این موضوع دست و دلباز نخواهند بود و احتمالا تنها نمایشگر مدل‌های پرو رفرش ریت ۱۲۰ هزتر خواهد داشت. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان -

این گوشی‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - هوشمند همچنین به دوربین بهبودیافته مجهز می‌شوند و انتظار می‌رود امسال تمام آن‌ها دارای فناوری لرزشگیر «سنسور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - شیفت» باشند. همچنین باید منتظر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - حالت‌های عکاسی جدید هم برای آن‌ها باشیم. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ می‌توان به قابلیت نمایشگر همیشه روشن، باتری‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - حجیم‌تر و رنگ‌های جدید اشاره کرد. احتمالا همزمان با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - تاریخ عرضه این محصولات، نسخه نهایی iOS 15 هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اپل واچ سری ۷

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

یکی دیگر از محصولات حاضر در این مراسم، اپل واچ سری ۷ خواهد بود. اگرچه برخی گزارش‌ها از مشکلات تولید این ساعت هوشمند خبر می‌دهند، اما به احتمال بسیار زیاد کوپرتینویی‌ها از آن در مراسم ۲۳ شهریور رونمایی خواهند کرد. با این وجود شاید دیرتر از آیفون‌های جدید روانه بازار شوند یا در ابتدا موجودی‌شان محدود باشد.

پس از سال‌ها ساعت هوشمند اپل طراحی متفاوتی خواهد داشت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - و به گفته منابع، بزرگترین تغییرات را در طول حضورشان در بازار تجربه خواهند کرد. اپل واچ سری ۷ همانند گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و آیپد پرو به لبه‌های تخت مجهز می‌شوند و البته ابعادشان هم بزرگتر می‌شود.

امسال بجای اپل واچ‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری، با مدل‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری مواجه می‌شویم که مدل بزرگتر احتمالا نمایشگر ۱.۹ یا ۲ اینچی خواهد داشت. اپل در این نسل از ساعت هوشمندش از تراشه جدیدتری استفاده خواهد کرد و شاید شارژدهی‌اش هم افزایش یابد، با این حال احتمالا نباید منتظر سنسور سنجش فشار خون و قند خون در آن باشیم.

برای آشنایی کامل با تمام ویژگی‌های احتمالی اپل واچ سری ۷ می‌توانید این مطلب دیجیاتو را بخوانید.

ایرپاد ۳

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

محصول بعدی احتمالی در مراسم پیش روی اپل، ایرباد بی‌سیم جدید این کمپانی خواهد بود. این محصول که با نام ایرپاد ۳ معرفی خواهد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - شد، از طراحی متفاوتی نسبت به نسل قبلی‌اش بهره می‌برد و بیشتر شبیه مدل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - پرو می‌شود. با این وجود نباید منتظر افزودن فناوری حذف نویز فعال به آن باشیم.

انتظار می‌رود کیفیت صوتی این محصول افزایش یابد و البته شارژدهی بیشتری هم نسبت به نسل کنونی‌اش داشته باشد. شاید شارژدهی ایرپاد ۳ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - در مقایسه با ایرپاد ۲ تا ۲۰ درصد بیشتر شود. از دیگر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - ویژگی‌های احتمالی ایرپاد ۳ می‌توان به کیس قابل شارژ کوچکتر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - و همچنین سری‌های قابل تعویض اشاره کرد.

آیپد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - مینی ۶

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

کوپرتینویی‌ها احتمالا پس از مدت‌ها انتظار از نسل جدید آیپد مینی هم رونمایی خواهند کرد. آیپد مینی ۵ آخرین عضو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - این خانواده محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۹ از راه رسید و حالا آیپد مینی ۶ می‌خواهد جای آن را در بازار بگیرد.

اینطور که از شایعات پیداست، آیپد مینی ۶ با تغییرات چشمگیری همراه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - خواهد بود و کوپرتینویی‌ها می‌خواهند از سبک طراحی آیپد ایر ۴ در آن استفاده کنند. بنابراین کاربران با یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - تبلت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - بدون دکمه هوم روبه‌رو می‌شوند که حاشیه‌های تقریبا کمی در اطراف نمایشگرش قرار می‌گیرد. اما با حذف دکمه هوم، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - سنسور تاچ آیدی کجا می‌رود؟ همانند آیپد ایر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - ۴ باید منتظر چنین سنسوری در دکمه پاور روی فریم دستگاه باشیم.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - آیپد ایر ۶ می‌توان به پورت USB-C بجای لایتنینگ، اسمارت کانکتور برای اتصال کیبورد و همچنین پشتیبانی از قلم اپل پنسل اشاره کرد. اگرچه برخی شایعات به نمایشگر Mini-LED اشاره می‌کنند، اما احتمال چنین موضوعی کم است. با این حال شاید کوپرتینویی‌ها از تراشه A15 Bionic و همچنین مودم 5G در نسل جدید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - آیپد مینی استفاده کنند.

آیپد ۲۰۲۱

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

دیگر محصول احتمالی مراسم این هفته، نسل نهم آیپد یا آیپد ۲۰۲۱ خواهد بود که مقرون به‌صرفه‌ترین تبلت کوپتینویی‌ها به حساب می‌آید. با توجه به فروش بالای این آیپدها در بازار، معرفی و عرضه نسل جدیدش اقدامی کاملا منطقی به حساب می‌آید. احتمالا این تبلت با قیمت پایه ۲۹۹ دلاری از راه می‌رسد.

در بخش طراحی با تغییرات عمده‌ای نسبت به نسل کنونی روبه‌رو نخواهیم شد، هرچند گفته می‌شود ابعاد نمایشگر آن از ۱۰.۲ به ۱۰.۵ اینچ افزایش می‌یابد. اینکار یا با افزایش ابعاد کلی دستگاه همراه خواهد بود یا اینکه کوپرتینویی‌ها حاشیه اطراف نمایشگر را کاهش می‌دهند. البته برخلاف آیپد مینی ۶، در آیپد ۹ همچنان کاربران به دکمه هوم با تاچ آیدی درون آن دسترسی پیدا می‌کنند.

از دیگر قابلیت‌های احتمالی نسل نهم آیپد می‌توان به چیپ A13 Bionic مورد استفاده در گوشی‌های سری آیفون ۱۳، ۴ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - دو برابر نسل کنونی محسوب می‌شود. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - در نهایت شاید وزن و ضخامت این تبلت هم کمی نسبت به نسل هشتم آیپد کاهش پیدا کند.

غایبان احتمالی مراسم اپل

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

اپل امسال در کنار محصولات بالا، جدیدترین اعضای خانواده مک را هم روانه بازار خواهد کرد. با این وجود، نباید منتظر معرفی آن‌ها در مراسم روز سه شنبه باشیم و کوپرتینویی‌ها به احتمال زیاد از آن‌ها در رویداد متفاوتی رونمایی خواهند کرد.

با توجه به این موضوع، احتمالا در مراسم پیش رو با نسل جدید اپل سیلیکون، مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی و همچنین مک مینی جدید روبه‌رو نخواهیم شد. البته شاید پیش‌بینی‌مان درست از آب درنیاید و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - کوپرتینویی‌ها رویکرد متفاوتی را در پیش بگیرند. به همین علت نگاهی هم به مشخصات فنی احتمالی آن‌ها خواهیم داشت.

نسل جدید مک‌بوک پرو اپل در نسخه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی از راه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - می‌رسد و آنطور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - اکثر شایعات می‌گویند، باید منتظر استفاده از نمایشگر Mini-LED در آن‌ها باشیم. اپل حاشیه نمایشگر این محصولات را نسبت به مدل‌های کنونی کاهش می‌دهد و در آن‌ها از تراشه جدیدی استفاده می‌کند. احتمالا کوپرتینویی‌ها این چیپ را M1X نام‌گذاری می‌کنند و سال آینده تراشه‌ای به نام M2 را مورد استفاده قرار می‌دهند. مک‌بوک ایر جدید احتمالا میزبان چیپ M2 خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی نسل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - جدید مک‌بوک پرو می‌توان به وبکم 1080p، پورت‌های بیشتر مانند پورت HDMI، پورت شارژ مگ‌سیف و درگاه کارت‌خوان پرسرعت اشاره کرد.

طبق گزارش‌ها، عملکرد مدل ۱۴ اینچی تفاوتی با نسخه ۱۶ اینچی نخواهد داشت، اما چنین رویکردی منجر به افزایش چشمگیر قیمت مدل ۱۴ اینچی می‌شود. بنابراین کاربران باید هزینه بیشتری نسبت به مک‌بوک پرو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۳ اینچی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - با چیپ M1 به اپل پرداخت کنند که شاید برای برخی خریداران چندان خوشایند نباشد. با این وجود همچنان با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به نسخه ۱۶ اینچی، قدرت بالاتری را تجربه خواهند کرد.

یکی دیگر از اعضای جدید خانواده مک که احتمالا آن هم جایی در رویداد پیش روی اپل نداشته باشد، مک مینی جدید است. این محصول هم مانند مدل‌های جدید مک‌بوک پرو تراشه M1X خواهد داشت و قدرتمندتر از نسخه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - کنونی با چیپ M1 خواهد بود. البته ظاهرا تغییرات تنها محدود به همین تراشه جدید نمی‌شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان

مک مینی M1X احتمالا پوشش «پلکسی گلس» خواهد داشت و همچنین از پورت شارژ مغناطیسی بهره می‌برد. علاوه بر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - این، کاربران به پورت‌های بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند و ابعاد این محصول هم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - احتمالا نسبت به نسل کنونی کاهش می‌یابد. با توجه به این تغییرات، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - به احتمال زیاد کوپرتینویی‌ها قیمت بالاتری برایش درنظر می‌گیرند. مک مینی جدید و مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی احتمالا آبان ماه معرفی می‌شوند.

اگر بخواهیم کمی خارج از چارچوب نگاه کنیم، شاید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - اپل در مراسم سه شنبه اطلاعاتی درباره هدست واقعیت مجازی و افزوده‌اش منتشر کند و حتی شاید طرحی از آن را هم به نمایش بگذارد. علاوه بر این، شاید کوپرتینویی‌ها از محصولات هوشمند خانگی جدیدی مانند یک ساندبار هم رونمایی کنند. البته احتمال چنین کاری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر چمخاله استان گیلان - از سوی اپل بسیار پایین است و شاید خارج از محصولات سخت افزاری، تنها با چند سرویس جدید روبه‌رو شویم.

همانطور که بالاتر گفتیم، دیجیاتو مراسم California Streaming را به صورت زنده پوشش می‌دهد، بنابراین برای اطلاع از تمام اخبار این رویداد تنها کافیست از ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه همراه ما باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone