تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10326.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

استیو جابز ۱۰ سال پیش در چنین روزی درگذشت

استیو جابز یک دهه پیش در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ (۱۳ مهر ۱۳۹۰) بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس دار فانی را وداع گفت، اما میراث‌های مختلفی از خود به جای گذاشته. خبر مرگ استیو ...

استیو جابز یک دهه پیش در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ (۱۳ مهر ۱۳۹۰) بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس دار فانی را وداع گفت، اما میراث‌های - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - مختلفی از خود به جای گذاشته. خبر مرگ استیو جابز در آن زمان واکنش افراد سرشناس زیادی را در پی داشت و اکنون پس از یک دهه هم شاهد چنین موضوعی هستیم.

استیو جابز بدون شک یکی از تاثیرگذارین افراد کره زمین - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - است که در دوران زندگی‌اش، دستاوردهای مهمی داشته. جابز به همراه وزنیاک اپل را تاسیس کرد، شرکتی که حالا باارزش‌ترین کمپانی جهان محسوب می‌شود و محصولات مهمی مانند - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - آیفون و آیپد را در بازار عرضه می‌کند. حالا یکی از تاثیرگذارترین نیروهای سابق اپل یعنی «جانی آیو» به مناسب درگذشت مدیرعامل سابق این کمپانی نامه‌ای احساسی منتشر کرده است.

جانی آیو به مناسب ۱۰ سالگی درگذشت استیو جابز یک متن یا به گونه‌ای یادگاری برای وال - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - استریت ژورنال نوشته و در آن - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - از خاطرات ۱۵ سال همکاری‌اش با مدیرعامل سابق اپل سخن گفته است.

به گفته آیو، او و جابز اکثر روزها - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - با یکدیگر ناهار می‌خوردند و این زمان را یکی - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - از شادترین دوران‌های زندگی‌اش می‌داند:

«ما بیشتر روزها با یکدیگر ناهار می‌خوردیم و بعدازظهرهای خود را در محوطه استودیو طراحی می‌گذراندیم. آن‌ها برخی از شادترین، خلاقانه‌ترین و لذت‌بخش‌ترین دوران زندگی‌ام بودند. من عاشق نحوه دیدن جهان از سوی - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - جابز بودم. طرز فکر او بسیار زیبا بود.»

تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان

آیو در ادامه نوشته‌اش گفته او و جابز کنجکاوی مشترکی داشتند که همین کنجکاوی منجر به شکل‌گیری یک همکاری لذت‌بخش شد: «او بدون شک یکی از کنجکاوترین انسان‌هایی بود که تا بحال ملاقات کرده‌ام.»

آیو می‌گوید جابز از خودش توقع زیادی داشت و سخت کار می‌کرد تا با ظرافت و - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - نظم مثال‌زدنی فکر کند: «زمانی که نمی‌توانست بطور رضایت بخشی فکر کند، به همان شکلی شکایت - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌کرد که من از زانوهایم شکایت می‌کنم.»

آیو متنش را با جملات زیر به پایان رسانده:

«آخرین کلمات استیو به من این بود که دلش برای صحبت باهم تنگ می‌شود. - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - من روی زمین کنار تختش نشسته بودم و پشتم به دیوار بود. پس از مرگش، به باغ رفتم. صدای چفت در جوبی که به آرامی بسته بودم را به یاد - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌آورم.

در باغ نشستم و - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - به این موضوع فکر - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - کردم که چگونه صحبت کردن اغلب مانع از فکر کردن و شنیدن می‌شود. شاید به همین دلیل بسیاری از وقت‌های - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - ما به سکوت می‌گذشت. دلم برای استیو تنگ شده و همیشه دلم برای صحبت کردن با او تنگ می‌شود.»

جانی آیو تنها فردی نیست که از استیو جابز در ۱۰ سالگی درگذشتش یاد کرده. دیروز هم یکی از خبرنگاران از حرکت جسورانه مدیرعامل سابق اپل برای نمایش مقاومت نسل اول آیفون خبر داد. به گفته وی، استیو جابز برای اینکه مقاومت این گوشی هوشمند را نشان دهد، نمونه اولیه‌اش را در مقابل خبرنگاران به هوا پرتاب کرد - تعمیرات یخچال دوو در شهر صایین قلعه استان زنجان - و دستگاه به زمین خورد، البته سالم باقی ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone