تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33033.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بلوتوث آیفون XS و آیفون XS Max باعث بروز مشکلاتی در تماس صوتی می‌شود

از پست‌های اخیر در فروم پشتیبانی شرکت اپل اینطور به نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید شرکت آمریکایی مشکلاتی در اتصال بلوتوثی با دستگاه‌های دیگر دارند. در حالی که بیشتر مشکلات اعلام شده مربوط به اتصال ...

از پست‌های اخیر در فروم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پشتیبانی شرکت اپل اینطور به نظر می‌رسد که آیفون‌های جدید شرکت آمریکایی مشکلاتی در اتصال بلوتوثی با دستگاه‌های دیگر دارند. در حالی که بیشتر مشکلات اعلام شده مربوط به اتصال گوشی‌ها با کیت خودرو بوده، اما برخی دیگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از ایرادات مطرح شده در این فروم خبر از وجود اختلالاتی در اتصال بلوتوثی با دیگر دستگاه‌ها هم می‌دهد.

راه حل‌های مطرح شده توسط کاربران هم بیشتر حول پاک کردن اتصالات گذشته و اقدام مجدد برای وصل کردن بلوتوث بود که تنها در کوتاه مدت مشکل را حل می‌کرد. این اختلالات تنها مربوط به یک مدل خودرو هم نیست چرا که در مدل‌هایی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نظیر کیا، سوبارو، آئودی و مرسدس هم اعلام شده‌اند.

همچنین یکی از کاربران اعلام کرده که بعد از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تماس با پشتیبانی اپل، یکی از کارشناسان از او خواسته که آخرین نرم افزار‌های مربوط به کیت خودرو را تهیه کنند در صورتی که هیچ بروزرسانی برای نرم افزار کیت اتومبیل عرضه نشده بود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان

مورد جالب راجع به این اختلالات اینجاست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که همه‌ی این مشکلات در موبایل‌های جدید اپل گزارش شده و آیفون X و آیفون ۸ بدون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مشکل به کار خود ادامه می‌دهند. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برخی از کاربران البته بر این عقیده‌اند که در صورت آپدیت به نسخه‌ی 12 iOS شاید این مشکلات حل شود. چرا که پیش‌تر و در سال ۲۰۱۶ مشکل مشابهی بین آیفون ۷ و کیت خودروی BMW پیش آمده بود که با آپدیت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به iOS 10 حل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌شد.

به جز مشکل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اخیر و اختلالی که در سال ۲۰۱۶ پیش آمده بود، ایراد مشابه در تماس‌های صوتی تلفن‌های اپل در کوچ به iOS 8 و در سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد. به هر ترتیب - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اپل با بروز این مشکلات بیگانه نیست و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باید دید واکنش این غول آمریکایی به معضلات جدید ایجاد شده چگونه خواهد بود.

البته لازم به ذکر است با اینکه بسیاری از کاربران - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اپل را مقصر ایرادات به وجود آمده می‌دانند، اما نباید فراموش کرد که سیستم بلوتوث به صورت استاندارد و توسط SIG ایجاد می‌شود و از این گذشته هیچ بعید نیست که بخش بزرگی از مشکلات تقصیر تولید کنندگان دیگر دستگاه‌ها باشد.

 

مشاهده کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو از آیفون XS Max

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone