تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33032.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت برای ایرانسل

ایرانسل گواهی‌نامه‌ بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد. «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و ‌«افزايش سطح رضايت مشتريان» در نظام ...

ایرانسل گواهی‌نامه‌ بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فروش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و خدمات پس از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فروش دریافت کرد.

«افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و ‌«افزایش سطح رضایت مشتریان» در نظام مدیریت کیفیت براساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح ریزی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و پیاده‌سازی شد و پس از بررسی‌های انجام شده ایرانسل توانست گواهینامه این استاندارد را با تاییدیه شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) دریافت کند.

پیش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از این، ایرانسل پس از انجام ممیزی‌ ثبت و صدور - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان، موفق به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 (بسته استانداردهای مشتری مداری) شده بود.

ایرانسل همچنین به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشت ماه 97 گواهی‌نامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دریافت کرده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

همینطور در اسفند ماه 96 نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بود.

این تندیس که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای دریافت آن بیش از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 800 شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، براساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اعطا شده بود.

- تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone