تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30381.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

شنود، پایش و رمزگشایی کامپیوتر شهروندان هندی قانونی شد

دولت هند چندی پیش با تفویض اختیار به ۱۰ سازمان مرکزی این کشور مجوز پایش و نظارت بر تمامی کامپیوترهای مورد استفاده توسط شهروندان خود را برای آنها صادر کرد و صدای سازمان های مدافع ...

دولت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هند چندی پیش با تفویض اختیار به ۱۰ سازمان مرکزی این کشور مجوز پایش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و نظارت بر تمامی کامپیوترهای مورد استفاده توسط شهروندان خود را برای آنها صادر کرد و صدای سازمان های مدافع حقوق شهروندی و حافظ حریم خصوصی هند را در آورد.

در واپسین ساعات روز پنجشنبه گذشته دولت هند با ایجاد تغییراتی در بند ۶۹ قانون آی تی هند موسوم به اصل ۲۰۰۰، کلیه مشترکین، ارائه دهندگان سرویس یا افرادی که مسئولیت یک کامپیوتر را بر عهده دارند ملزم کرد که «کلیه تجهیزات و کمک های تکنیکی لازم را در اختیار سازمان های مربوطه قرار دهند». علاوه بر این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اعلام شد که عدم همکاری با سازمان های - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یاد شده میتواند تا ۷ سال زندان و جریمه به میزان نامحدود را به دنبال داشته باشد.

وزارت امور - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داخلی هند در بیانیه ای که برای شفاف سازی این قانون منتشر کرد آورده است که موارد شنود، پایش و رمزگشایی باید به تایید مرجع ذی صلاح یعنی همان وزارت خانه برسد.

و اما نهادهایی که اختیارات جدید را دریافت کرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اند عبارتند از دفتر اطلاعات هند، دفتر کنترل مواد مخدر، مدیریت اجرای قانون، هیئت مرکزی مالیات های مستقیم، مدیریت اطلاعات درآمدی، دفتر مرکزی نظارت، سامان بازرسی ملی، سازمان تحقیق و تحلیل، مدیریت اطلاعات سیگنالی و پلیس دهلی.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

راوی شانکار پراساد وزیر آی تی هند در توضیح علل وضع این قانون اعلام نمود که این اقدام در جهت حفظ منافع امنیت ملی هند صورت گرفته. وی اضافه کرد:

همیشه یک چیز را به خاطر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داشته باشید؛ حتی در مورد یک شخص خاص، فرمان شنود تا زمانی که از جانب وزارت داخلی هند به تایید نرسد اجرایی نمی شود.

اما بنیاد آزادی اینترنت که یک سازمان غیرانتفاعی است و از حقوق آنلاین شهروندان هندی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دفاع می کند هشدار داده که این فرمان فراتر از شنود مکالمات تلفنی است و مشاهده استریم محتواهای ویدیویی و حتی رمزگشایی از اطلاعات شهروندان هندی را هم در بر می گیرد.

بنیاد مذکور در بیانیه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آورده:

تصور - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنید سازمانی خواستار دریافت تاریخچه سرچ شما در گوگل و همچنین متادیتای واتس اپ، فهرست افرادی که با آنها مکالمه داشته اید و مدت و چگونگی استریم محتوا از فیسبوک شما شود.

احزاب سیاسی مخالف هند نیز نگرانی خود در رابطه با این فرمان را ابراز - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کردند و در پاسخ اما وزیر آی تی این کشور ضمن مردود دانستن اعتراض احزاب مخالف از آنها سوال کرد که آیا باور دارند دولت برای جلوگیری از گسترش فعالیت های تروریستی نباید کاری انجام دهد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کورش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر میشه بگید تعمیرچی طرفای معلم میانه سرویس میده
پاسخ: بله در معلم شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone