تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30383.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

در سال قبل آلمان بیشتر از هر کشور دیگری از اپل درخواست اطلاعات کرده

به تازگی گزارش شفافیت اپل که به طور سالانه تهیه می‌شود، منتشر شده و در آن با جزئیات فراوان مشخص گشته که دولت‌ها و شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی دیگر چندبار درخواست کرده‌اند دیتای کاربران را بررسی ...

به تازگی گزارش شفافیت اپل که به طور سالانه تهیه می‌شود، منتشر شده و در آن با جزئیات فراوان مشخص گشته که دولت‌ها و شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی دیگر چندبار درخواست کرده‌اند دیتای کاربران را بررسی کنند. با مشاهده آمار نوشته شده در این گزارش، متوجه می‌شویم که امسال دولت‌ها بسیار بیشتر از سالهای قبل، سراغ اپل آماده‌اند و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بدین شکل دیتای کاربران بیشتری توسط آنها بررسی شده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در حالی که اپل اکنون ۱.۳ میلیارد دیوایس فعال در جهان دارد، دولت‌ها این شرکت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را گزینه‌ی خوبی برای کسب اطلاع از کاربران می بینند و به همین دلیل در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ میلادی، درخواست‌ها بیشتر شده است.

بر اساس گزارش شفافیت اپل ، سال گذشته ۳۲۳۴۲ مورد درخواست برای بررسی جزئیات اطلاعات شخصی کاربران دریافت شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که ۴۲ درصد از این درخواست‌ها به دولت آلمان اختصاص دارد. البته شرکت کوپرتینویی خاطر نشان کرده که میزان درخواست‌های بی شمار آلمان برای دسترسی پیدا کردن به اطلاعات شخصی کاربران، دلیل به خصوصی داشته چرا که این موارد بیشتر به علت دزدیده شدن دیوایس‌های یاد شده بوده است.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

در این لیست ایالات متحده مقام دوم را با ۴۵۷۰ درخواست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کسب کرده و بیشتر میزان درخواست را ثبت کرده است. این در حالی است که از جولای تا دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی اپل تنها ۲۹۷۱۸ درخواست دریافت کرده بود و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - امسال ۲۶۲۴ درخواست بیشتری ثبت شده است.

اپل اخیراً سعی کرده با روند انتشار گزارش ساده‌تری در پیش بگیرد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تا کاربران با مشاهده‌ی سایت شفافیت سازی این شرکت، بتوانند به مسئولین آن اعتماد کنند. در گذشته گزارش کی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با اطلاعات بسیار کمی از این درخواست‌ها منشر می‌شود و تنها اطلاعاتی از کشور درخواست کننده یا تعداد دیوایس بررسی شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - منتشر می‌شد. با این وجود، اپل پس از دادگاه سال ۲۰۱۶ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خود در برابر FBI به منظور محافظت از اطلاعات شخصی کاربران، سعی کرده اطلاعات کاملی در این زمینه حساس ارائه دهد تا بتواند اعتماد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاربران به خود راحفظ نماید.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو؛ آیا آیفون XR ارزش خرید دارد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone