تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30380.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این پروژکتور تصویر ۳ متری را از فاصله ۱۸ سانتیمتری روی پرده می اندازد

هر چه به نمایشگاه CES نزدیکتر می‌شویم، شرکت ال جی محصولات بیشتری را معرفی می‌کند. شایعات نشان می‌دهد قرار است در این نمایشگاه از ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال جی رونمایی شود که می‌تواند جایگزینی ...

هر چه به نمایشگاه CES نزدیکتر می‌شویم، شرکت ال جی محصولات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیشتری را معرفی می‌کند. شایعات نشان می‌دهد قرار - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است در این نمایشگاه از ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال جی رونمایی شود که می‌تواند جایگزینی برای یک ست کامل تلویزیونی محسوب شود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

این گجت در واقع پروژکتور لیزری 4K از مدل CineBeam محسوب می‌شود و می‌تواند با پروژکتور‌های شرکت های رقیب نظیر سونی و های‌سنس رقابت کند. البته مدل مذکور که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - HU85L - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نامیده می‌شود، از HDR پشتیبانی نمی کند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اما گستره‌ی رنگ وسیعی دارد و می‌تواند از فاصله ۱۸ سانتیمتری پرده، دیوار یا سقف تصویری به وسعت ۳۰۰ سانتیمتر را بتاباند. البته در صورتی که ۵ سانتیمتری هم فاصله داشته باشد توانایی تابش تصاویری به وسعت ۲۲۸ سانتمتری را در خود دارد.

هنوز قیمت یا زمان عرضه‌ای برای این گجت اعلام نشده اما به لطف هوش مصنوعی ThinQ مخصوص کمپانی ال جی، قابلیت‌های مختلفی نظیر کنترل صوتی با زبان عادی یا هدایت به وسیله‌ی ژست‌های حرکتی دست برایش فراهم آمده است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

پروژکتور لیزری جدید ال جی قادر است که تصویری به روشنایی ۲۵۰۰ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - لومن را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به تصویر بکشد و به همین دلیل می‌توان از آن برای پخش در اتاق‌ها یا سالن‌های تاریک نیز استفاده نمود.

اینطور که به نظر می‌رسد ال جی برنامه‌های زیادی برای نمایشگاه CES امسال درنظر گرفته چرا که پیش از این گفته شده بود موبایل تاشو ال جی قرار است در همین رویداد معرفی شود اما اکنون اخباری از این گجت - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شنیده نمی‌شود. به همین دلیل کارشناسان باور دارند معرفی این موبایل تاشو به زمانی دیگر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موکول خواهد شد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

به هر حال نمایشگاه CES امسال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قرار است ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال برگزار گردد و دیجیاتو نیز همانند سنت هر ساله‌‌ی خود به پوشش کامل آن خواهد پرداخت. در آن زمان مشخصات کاملی از ویدیو پروژکتور اعلام خواهد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شد و کاربران می‌توانند در آن زمان بهتر آن را قضاوت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone