🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20728.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی تشک هوشمند می‌سازد؛ پایش خواب، تنظیم نرمی و گرمایش اینفرارد

شیائومی در گذشته از شروع سرمایه‌گذاری جمعی برای یک تشک هوشمند توسط زیرمجموعه خود، «Fun Sleep Technology» خبر داده بود و حالا این برنامه برای «8H Smart Mattress» آغاز شده است. به گفته شیائومی، این تشک ...

شیائومی در گذشته از شروع سرمایه‌گذاری جمعی برای یک تشک هوشمند توسط زیرمجموعه خود، «Fun Sleep Technology» خبر داده بود و حالا این برنامه برای «8H Smart - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - Mattress» آغاز شده است.

به گفته شیائومی، این تشک می‌تواند به صورت هوشمند بخش‌های راست و چپ را تشخیص دهد و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - همچنین بطور مناسب نرمی و سفتی را نیز تنظیم کند. این محصول ویژگی‌های جذاب زیادی دارد که برای مثال می‌توان به حالت خواب یوگا، دستیار هوشمند XiaoAI، سیستم گرمایش مادون قرمز گرافینی و لرزش برای آلارم اشاره کرد.

این تشک از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - الگوریتم‌های هوشمند بهره - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - می‌برد که با استفاده از آن‌ها می‌تواند به صورت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - خودکار بدن انسان را حس کرده، از آن نقشه تهیه کند و فشار مناسب کیسه هوا برای بدن را محاسبه کند. این فرایند تنها ۲۰ ثانیه طول می‌کشد و برای هر کاربر نیز متفاوت است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان

کاربران می‌توانند میزان سفتی تشک را توسط برنامه Mi App شخصی‌سازی کنند. علاوه بر اپلیکیشن Mijia، کاربران می‌توانند این محصول را به وسیله ریموت وایرلس و همچنین دستیار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - هوشمند XiaoAI کنترل کنند.

تشک هوشمند 8H Smart Mattress ضخامتی برابر ۲۶ سانتی‌متر دارد که ۳ سانتی‌متر آن، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - لاتکس طبیعی ایتالیایی است. فنرهای مستقل به همراه کیسه هوا مستقل ۶ ناحیه‌ای امکان پشتیبانی مناسب از ستون فقرات را فراهم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - می‌کنند.

این محصول شیائومی به سیستم پایش خواب مجهز شده که می‌تواند از ژست خواب کاربر، میزان آرامش، سطح خواب، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - مدت زمان خواب و وضعیت فیزیکی که در کیفیت خواب کاربران تاثیر دارند، گزارش ارائه دهد.

به گزارش Gizmochina، تشک هوشمند شیائومی در دو مدل به فروش می‌رسد که مدل ارزان‌تر که ابعادی برابر ۲۶ × ۲۰۰ × ۱۵۰ سانتی‌متر دارد با قیمت ۶۵۷ دلار فروخته می‌شود و مدل دیگر با ابعاد ۲۶ × ۲۰۰ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر کاشمر استان خراسان - × ۱۸۰ سانتی‌متر، با قیمت ۷۱۴ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پس از اتمام کمپین سرمایه‌گذاری جمعی، این تشک هوشمند با قیمت ۹۷۲ دلار وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone