تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20729.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ارتش آمریکا به دنبال ردیابی تراکنش‌های ارز دیجیتال است

ارتش آمریکا به همراه وزارت دفاع درباره ابزارهای ردیابی رمزارز مبتنی بر وب درخواست اطلاعات (RFI) کرده‌اند. توسط این ابزارها آژانس‌های دولتی آمریکا باید بتوانند تحقیقات عمیقی پیرامون منابع تراکنش‌ها انجام دهند و همچنین چندین ...

ارتش آمریکا به همراه وزارت دفاع درباره ابزارهای ردیابی رمزارز مبتنی بر وب - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - درخواست اطلاعات (RFI) کرده‌اند. توسط این ابزارها آژانس‌های دولتی آمریکا باید بتوانند تحقیقات عمیقی پیرامون منابع تراکنش‌ها انجام دهند و همچنین چندین ارز دیجیتال مانند بیت کوین را تحلیل کند.

به گزارش Bitcoin، ارتش و وزارت دفاع برای این RFI عنوان «برنامه تحقیقات مبتنی بر وب برای رمزارز» را انتخاب کرده‌اند و در تاریخ ۲۰ تیر ماه آن را در سایت دولت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آمریکا منتشر کرده‌اند. در این درخواست نوشته شده:

«تمامی اطلاعات ارسالی در پاسخ به این بیانیه، داوطلبانه است. پیمانکار فرماندهی ارتش ایالات متحده آمریکا در نیوجرسی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در حال بررسی بازار برای پیمانکاران بالقوه با توانایی ارائه مجوز برای یک کاربر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ابری، برنامه مبتنی بر وب با امکان کمک به اجرای قانون است. طی اجرای قانون، باید امکان شناسایی و توقف افرادی که از ارزهای دیجیتال برای فعالیت‌های غیرقانونی مانند کلاهبرداری، اخاذی و پولشویی استفاده می‌کنند، وجود داشته باشد.»

این درخواست همراه با بیانیه کار (SOW) منتشر شده که توضیح می‌دهد پیمانکار باید دسترسی به سرویس قابل اعتماد تحقیقات رمزارزها را فراهم کند. همچنین به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - راه حل نرم افزار به عنوان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سرویس (SaaS) نیز - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اشاره کرده که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از آن برای تحقیقات جنایی و سایر ماموریت‌های هدایت شده توسط «فرماندهی تحقیقات جنایی» ارتش ایالات متحده آمریکا (USACIDC) استفاده می‌شود.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

USACIDC یک سازمان برتر تحقیقات جنایی نظامی در وزارت دفاع آمریکا است که مسئولیت انجام تحقیقات جنایی در سراسر جهان را برعهده دارد. در ادامه گفته شده:

«این برنامه باید کاربران را قادر به انجام تحقیقات عمیق درباره منابع تراکنش‌های ارزهای دیجیتال کند و همچنین تحلیل چندین ارز از بیت کوین تا دیگر ارزهای دیجیتال مطرح را ارائه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند.»

این سرویس باید یک محصول آزمایش شده بدون نصب سخت افزار یا نرم افزار باشد و همچنین باید الزامات SOW شامل ارائه ردیابی لحظه‌ای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مشاهده الگوهای تراکنش‌ و تعاملات با سایر نهادها را برآورده کنند. قرارداد یکساله است که البته امکان تمدید آن برای چهار سال دیگر نیز وجود دارد. پیمانکاران باید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تا تاریخ ۳۰ تیر ماه اطلاعات را ارائه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone