تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35222.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فروش وان پلاس 6 تنها در 22 روز از یک میلیون دستگاه عبور کرد

بعد از عرضه ای موفقیت آمیز طی ماه گذشته میلادی و اتمام موجودی مدل «سفید ابریشمی» موبایل وان پلاس 6 در کمتر از 24 ساعت، کمپانی چینی حالا خبر از فروش 1 میلیون واحدی پرچمدار ...

بعد از عرضه ای موفقیت آمیز طی ماه گذشته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - میلادی و اتمام موجودی مدل «سفید ابریشمی» موبایل وان پلاس 6 در کمتر از 24 ساعت، کمپانی چینی حالا خبر از فروش 1 میلیون واحدی پرچمدار خود داده است. اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، وان پلاس در عرض 22 روز به این دستاورد مهم رسیده که نشانه ای بر رشد کمپانی چینی است. که وان پلاس 5 و وان پلاس 5T هردو به بیش از سه ماه برای رسیدن به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - فروش 1 میلیونی نیاز داشتند.

پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس در مصاحبه اخیر خود با بیزنس اینسایدر، دستیابی به این مهم را تایید و اعلام کرده که شدیداً از آمار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - فروش و فیبدک هایی که از مشتریان دریافت شده راضی است؛ وی این موفقیت را حاصل رشد جامعه کاربران وفادار به این برند می داند. البته اگر این رقم فروش را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - کنار ارقام سامسونگ یا اپل بگذاریم، بسیار ناچیز جلوه می کند اما لائو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - عدم دسترسی به کانال های فیزیکی فروش را یکی از دلایل اصلی این موضوع می داند.

وی همچنین اضافه کرد که وان پلاس دیوایس هایش را به صورت مستقیم به مصرف کننده می فروشد و ترجیح می دهد از دخالت غیرضروری اپراتورهای مخابراتی جلوگیری شود. در نهایت، عدم همکاری با اپراتورهای مخابراتی به معنای دسترسی کمتر کاربران به محصولات این برند است اما حداقل در ایالات متحده، این موضوع چندان مشکل ساز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - نشده است؛ کشوری که وان پلاس حالا در شرف تبدیل شدن به پادشاه بازار اسمارت فون های آنلاکد آن است.

علاوه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - بر این ها، وان پلاس در کشورهای در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - حال توسعه مانند هند نیز موفقیت خوبی کسب کرده و وان پلاس 5T در سه ماهه نخست 2018، پر فروش ترین موبایل پرچمدار این کشور بود. با قیمت پایه 529 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - دلاری، وان پلاس 6 رقیبی شایسته برای سایر پرچمداران بازار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سرخرود استان مازندران - است و چیپست اسنپدراگون 845 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم را در خودی جای داده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بادامک نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما طرفای چاک سر سرخرود تعمیرات یخچال الکترو استیل ES35 داره
پاسخ: بله در چاک سر شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر نازنین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بی غرض بودن من به قطعات الکترونیکی حتی نگاه داشتنشان بسیار جالب است. ولی نه تمامی یخچال هایی که توسط این شرکت تولید شده اند مشکلی ندارند. در مورد یخچال الکترو استیل ES20، بطور متناوب شواهد حاکی از لباس خشک شده در داخل یخچال بودن و برخی اوقات صدای بلند ان دادن.

چند خدمات نگهداری می تواند برای به حداقل رساندن این مشکلات در راه باشند. برای مثال، تمیز کردن فیلتر و ترموستات یخچال بطور دوره ای، نگهداری و تعویض توده های لباس در یخچال، ویا بررسی چنانچه درب ها کمی فاصله دارند یا خیر می تواند برای بهبود عملکرد آن به کار رود.

در شهر سرخرود منطقه وزرا، می توان با کمک فنی های استادین شهر در تعمیر این نوعی از مشکلات یخچال الکترو استیل ES20 به راحتی در خدمت شما قرار داد. این فنی ها با زبان محلی و از لهجه محلی برای حل مشکلات خود به کار می روند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone