تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20389.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

این لپ‌تاپ مبتنی بر رزبری پای، قابلیت‌هایی بیشتر از مک‌بوک پرو دارد

CrowPi2 لپ‌تاپی مبتنی بر رزبری پای است که قابلیت‌های جالب و مخصوص به خودش را دارد و از آن به عنوان پلتفرمی جهت آموزش نیز یاد می‌شود. این پروژه در حال حاضر در فاز جمع‌سپاری ...

CrowPi2 لپ‌تاپی مبتنی بر رزبری پای است که قابلیت‌های جالب و مخصوص به خودش را دارد و از آن به عنوان پلتفرمی جهت آموزش نیز یاد می‌شود. این پروژه در حال حاضر در فاز جمع‌سپاری مالی (کیک استارتر) قرار داشته، هرچند در مدتی کوتاه مبلغی فراتر از بودجه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - مورد نظرش را تامین کرده است.

لپ‌تاپ CrowPi2 که توسط تیم Elecrow ساخته شده، قرار است تا ماه آگوست ۲۰۲۰ به مرحله عرضه برسد و در حال حاضر بیشتر از ۱۹۰ هزار دلار از بودجه مورد نظرش را در کیک استارتر تامین کرده. نسخه پایه این سخت افزار تنها ۱۷۰ دلار قیمت خواهد داشت، اما به قدری امکانات و تجهیزات اضافی می‌توان به آن اضافه کرد که قیمتش حتی دوبرابر شود. اتفاقا نسخه Advanced این لپ‌تاپ پرمخاطب‌ترین مدل مورد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - نظر مردم است.

این لپ‌تاپ طراحی خاص و جالبی داشته و در سه رنگ در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسل کیفیت دارد که به مراتب باکیفیت‌تر از لنزهای HD گران‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار مانند Dell XPS 13 یا Apple MacBook Pro 16 به شمار می‌آید.

نمایشگر در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ از نوع IPS با ابعاد ۱۱.۶ اینچ و رزولوشن Full HD است، و کیبوردی ماژولار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - دارد که زیر آن به اندازه قابل توجهی اجزای مختلف - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - و درگاه‌های گوناگون از جمله خروجی یک پاور - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - بانک برای شارژ کردن موبایل حضور دارد. نسخه پایه این دستگاه شامل یک کارت RFID، گیرنده IR، ریموت کنترلر، سنسور تشخیص رطوبت، موتور DC به همراه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - یک فن کوچک، سنسور فاصله‌سنج التراسونیک، ورودی مینی HDMI و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران

به عنوان مثال شما می‌توانید با آماده سازی کیت رزبری پای مورد نظر خودتان، از این لپ‌تاپ به عنوان ریموتی برای کنترل یک ربات، یا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - اتصال و مدیریت سیستم هوشمند خانگی استفاده کنید. علاوه بر این با تهیه مبدل‌های لازم می‌توان گیم‌پد هر نوعی از کنسول‌ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - را برای تجربه بازی‌های ویدیویی به این لپ‌تاپ متصل کرد.

علاوه بر این یک درگاه اتصال رم هم در لپ‌تاپ مورد بحث تعبیه شده که به طور پیش فرض یک رم ۳۲ گیگابایتی شامل سیستم عامل و برخی اجزا را همراه دارد. با توجه به عبور از بودجه ۱۰۰ هزار دلاری، این لپ‌تاپ همراه با یک هدفون و میکروفن ارائه خواهد شد.

ناگفته نماند که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - CrowPi2 از ماژول رزبری پایی برخوردار است که کاربر از طریق آن می‌تواند هر نوع - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بابلسر استان مازندران - سیستم عاملی که دوست دارد روی آن نصب کند. از ویندوز 10 و CenOS گرفته تا اوبونتو و کالی و رزبین.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone