تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20393.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

دستاور جدید دانشمندان: درهم‌تنیدگی کوانتومی در یک ماهواره کوچک

در دنیای فیزیک کوانتومی، درهم‌تنیدگی کوانتومی یکی از جذاب‌ترین پدیده‌ها محسوب می‌شود و حالا دانشمندان توانسته‌اند دوباره آن را نشان دهند، البته این بار روی ماهواره «CubeSat» به چنین موفقیتی دست پیدا کرده‌اند. زمانی که دو ...

در دنیای فیزیک کوانتومی، درهم‌تنیدگی کوانتومی یکی از جذاب‌ترین پدیده‌ها محسوب می‌شود و حالا دانشمندان توانسته‌اند دوباره آن را نشان دهند، البته این بار روی ماهواره «CubeSat» به چنین موفقیتی دست پیدا کرده‌اند.

زمانی که دو ذره پیوند ناگسستنی باهم ایجاد می‌کنند که یکی از آن‌ها به عنوان نشانگر دیگری در جنبه‌های خاص عمل می‌کند، با درهم‌تنیدگی کوانتومی روبه‌رو می‌شویم. این پیوند ناگسستنی شاید روزی به پایه و اساس اینترنت کوانتومی فوق‌العاده سریع و بسیار امن تبدیل شود.

اگرچه فاصله زیادی تا اینترنت کوانتومی داریم، اما برای استفاده از آن به تجهیزاتی بیش از فیبرهای نوری نیاز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - خواهیم داشت. حالا Science Alert گزارش می‌دهد که دانشمندان در حال آزمایش درهم‌تنیدگی کوانتومی در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - راه‌های جدید و بهبودیافته هستند که شامل فضا نیز می‌شود.

اخیرا دانشمندان با استفاده از یک ماهواره کوچک «CubeSat» که «SpooQy-1» نام دارد به همراه دیود لیزر آبی و کریستال‌های غیرخطی، موفق به ایجاد جفت‌ فوتون درهم‌تنیده شده‌اند. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - «آیتور ویلار»، فیزیکدان کوانتومی از دانشگاه «ملی سنگاپور» اعلام کرده:

«سیستم ما در آینده می‌تواند تبدیل به بخشی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - از یک شبکه کوانتومی جهانی شود که سیگنال‌ها را به گیرنده‌های روی زمین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - یا فضاپیماها منتقل می‌کند. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - این سیگنال‌ها می‌توانند در هر نوع ارتباط کوانتومی از توزیع کلید کوانتومی برای انتقال امن اطلاعات تا انتقال کوانتومی، پیاده‌سازی شوند.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل

دستاورد جدید دانشمندان نه تنها بخاطر انجام آن در فضا شگفت‌انگیز است، بلکه چنین موفقیتی به وسیله یک ابزار با ابعادی کمتر از ۲۰ در ۱۰ سانتی‌متر و وزنی نزدیک به ۲.۶ کیلوگرم بدست آمده است. در حالی که ماهواره چینی «Micius» اولین دستگاه برقراری ارتباط کوانتومی از فضا محسوب می‌شود، SpooQy-1 ابعاد کوچکتری دارد.

دانشمندان موفق به ایجاد جفت فوتون در دمای بین ۱۶ و ۲۱.۵ درجه سلسیوس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده‌اند و این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که از کمترین انرژی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - ممکن استفاده کند. تا به امروز ارتباط کوانتومی توسط این ماهواره انجام نشده، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - اما تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد. دانشمندان در دو سال آینده روی یک گیرنده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - کوانتومی تمرکز خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone