تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20379.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P40 پرو در ایران معرفی شد؛ قهرمان عکاسی در راه است

هواوی دقایقی قبل در رویدادی آنلاین از گوشی پرچمدار P40 پرو در ایران رونمایی کرد. این گوشی محصولی رده‌بالا از سه‌گانه قدرتمند جدید شرکت چینی محسوب می‌شود که با تمرکز خاص روی عملکرد دوربین و ...

هواوی دقایقی قبل در رویدادی آنلاین از گوشی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - پرچمدار P40 پرو در ایران رونمایی کرد. این گوشی محصولی رده‌بالا از سه‌گانه قدرتمند جدید شرکت چینی محسوب می‌شود که با تمرکز خاص روی عملکرد دوربین و البته ارائه قابلیت‌های کاربردی در سایر بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تولید شده است. علی فخار، مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هواوی معرفی این قهرمان عکاسی را بر عهده داشت.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران

گوشی‌های هوشمند سری P40 با سابقه خوب محصولات سری P شرکت هواوی و با تمرکز مجدد روی قابلیت‌های پیشرفته در بخش‌ عکس‌برداری معرفی شدند. هواوی P40 پرو به عنوان یک پرچمدار به روز، کاملاً خودنمایی می‌کند.

در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - بخش آغازین معرفی گوشی، فخار در مورد طراحی، بدنه و مشخصات ظاهری P40 توضیحاتی را ارائه داد. یکی از ویژگی‌های مهم هواوی P40 پرو طراحی مدرن آن به خصوص جنس بدنه آن است. پنل پشتی گوشی از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - سرامیکی تهیه شده که با فناوری نانو ساخته شده و به مدت ۵ روز در کوره حرارت می‌بیند. این بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارد. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - این محصول در ابعاد ۱۵۸.۲ در ۷۲.۶ در ۹ میلی‌متر، از صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی استفاده کرده تا نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، به عدد چشم‌گیر ۹۱.۶ درصد برسد و شاهد ترکیبی با حاشیه بسیار کم در نمای جلویی هستیم. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - البته طبق اطلاعات موجود، فقط مدل پرو پلاس این گوشی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - بدنه سرامیکی دارد و P40 پرو با فریم آلومینیومی وارد بازار می شود.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران

بخش بعدی که مورد بررسی قرار گرفت، صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی این محصول بود که از رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۴۰ پیکسل استفاده می‌کند تا تراکم ۴۴۱ پیکسل در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - هر اینچ را به همراه داشته باشد. از طرفی صفحه‌نمایش این گوشی ۹۰ هرتز بوده که طبق - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - گفته علی فخار، دلیل استفاده از نرخ بازسازی تصویر ۹۰ هرتز به جای ۱۲۰ هرتز، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - بهینه بودن آن در زمینه مصرف باتری است. عاملی که باعث شده دوام باتری هواوی P40 پرو بهتر از رقیب‌های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - خود باشد.

فخار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - با اشاره به پردازنده قدرتمند هواوی P40 پرو شروع به بیان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - توضیحاتی در مورد این بخش کرد و گفت:

«در بخش مشخصات سخت‌افزاری، هواوی هواوی P40 پرو از چیپ‌ست Kirin 990 5G بر پایه فرایند تولید 7nm+ استفاده کرده - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - که پیشرفته‌ترین چیپست این شرکت است. این چیپ‌ست با استفاده از هشت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - هسته پردازشی با ارائه عملکرد سخت‌افزاری سطح بالا، همچنان به مدیریت بهینه انرژی پایبند است. پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP16 نیز برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - مدیریت عملیات گرافیکی در نظر گرفته شده. این محصول هواوی به هشت گیگابایت رم مجهز شده و در سه مدل با ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، حجم کافی را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - برای ذخیره اطلاعات کاربران به همراه دارد.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران

استفاده از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - اکوسیستم نرم‌افزاری EMUI 10.1 بر پایه اندروید ۱۰ هم باعث شده مجموعه متنوعی از قابلیت‌های کارآمد در بخش‌های مختلف، به ویژه در بخش عکاسی در دسترس باشد.

در ادامه دوربین قدرتمند گوشی مورد بررسی قرار گرفت. فخار با بیان این مهم که اصولا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - گوشی‌های هوشمند سری P هواوی با تمرکز خاص روی قابلیت‌های عکس‌برداری تولید و عرضه می‌شوند، افزود:

«هوآوی هر سال تکنولوژی عکس‌برداری با گوشی‌های هوشمند را با سری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - P چند پله ارتقا می‌دهد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - و هواوی P40 پرو هم از این چارچوب پیروی می‌کند. این گوشی هوشمند از چهار دوربین استفاده می‌کند که هر یک توانایی‌های خاصی را در بخش عکس‌برداری به همراه دارند. دوربین اصلی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، مشخصه گشودگی دیافراگم f/1.9 از نوع واید، آمادگی ثبت تصاویر با وضوحی بالا را دارد. استفاده از فوکوس خودکار تشخیص فاز در جهت مناسب و لرزش‌گیر اپتیکال از دیگر مشخصات این دوربین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - است.»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران

دوربین دوم از نوع پریسکوپی تله‌فوتو، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با مشخصه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - گشودگی دیافراگم f/3.4 را به طور تخصصی آماده استفاده برای قابلیت بزرگنمایی در هنگام عکاسی کرده است. با این دوربین می‌توان - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - بزرگ‌نمایی اپتیکال و بدون افت کیفیت را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - تا ۵ برابر روی سوژه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - داشته داشت. دوربین سوم با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی و مشخصه گشودگی دیافراگم f/1.8 هم جهت ثبت تصاویر به صورت اولترا واید درنظر گرفته شده و به طور خاص مناسب برای عکس‌برداری از مناظر یا فضاهای باز با چشم‌انداز گسترده است. در نهایت به دوربین چهارم می‌رسیم که از نوع ToF 3D بوده و اطلاعات تکمیلی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - و مورد نیاز در عکاسی را از سوژه جمع‌آوری می‌کند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران

ویژگی دیگری که به آن اشاره شد باتری قدرتمند گوشی هواوی P40 پرو بود. هواوی باتری ۴۲۰۰ میلی آمپرساعتی را برای این گوشی در نظر گرفته است. در حالی که گزینه‌های شارژ، کاملاً متنوع و به روز هستند. به این ترتیب می‌توان از قابلیت شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی یا شارژ بی‌سیم سریع ۲۷ واتی برای تأمین انرژی باتری گوشی استفاده کرد. همچنین امکان شارژ معکوس بی‌سیم ۲۷ واتی هم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - تدارک دیده شده تا بتوان انرژی لازم برای سایر دستگاه‌های الکترونیکی نیز فراهم کرد.

مدیر ارشد روابط عمومی و مارکتینگ هواوی در جمع‌بندی توضیحات خود گفت در مجموع هواوی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - P40 پرو اگرچه با تمرکز روی عملکرد خوب دوربین طراحی شده اما در دیگر بخش‌ها نیز با ارائه قابلیت‌های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - سطح بالا، کاربر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - را شگفت‌زده کرده و می‌تواند رقیبی توانمند در برابر دیگر پرچمدارهای مطرح بازار باشد. این محصول در آینده نزدیک در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - بازار ایران موجود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - خواهد شد اما متأسفانه هواوی اطلاعاتی در مورد قیمت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلاردشت استان مازندران - این محصول اعلام نکرد. همچنین به مدت 10 روز، پیش فروش این گوشی پرچمدار به شکل انحصاری از طریق دیجی کالا انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone