تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20388.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

باج افزار، بزرگترین کابوس امنیت آنلاین؛ محققان از بدتر شدن حملات خبر می‌دهند

باج افزارها در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین معضلات امنیتی حال حاضر هستند و هکرها با استفاده از آن‌ها حملاتی که اغلب به موفقیت ختم می‌شوند را انجام می‌دهند. بسیاری از کاربران ...

باج افزارها در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین معضلات امنیتی حال حاضر هستند و هکرها با استفاده از آن‌ها حملاتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - که اغلب به موفقیت ختم می‌شوند را انجام می‌دهند. بسیاری از کاربران اطلاعات حساس مثل عکس، فیلم و دیگر اسناد مهم را در کامپیوتر یا موبایل ذخیره می‌کنند اما دانش یا حوصله کافی برای محافظت از آن‌ها را ندارند. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - هکرها با در نظر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - گرفتن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - همین مورد به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - جای سرقت فایل‌ها، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - آن‌ها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - را قفل می‌کنند و تا زمانی که کاربر باج ندهد اجازه دسترسی به آن‌ها را نمی‌دهند.

سایت ZDNet اعلام می‌کند که باج افزارها تا چند سال قبل عمدتاً علیه کاربران عادی به کار گرفته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - می‌شدند، اما امروزه به کابوس کسب و کارها تبدیل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - شده‌اند. هکرها ابتدا به شبکه سازمان‌ها و شرکت‌ها نفوذ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - می‌کنند و سپس با استفاده از باج - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - افزار، اطلاعات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - حساس آن‌ها را رمزگذاری کرده و در قبال رمزگشایی داده‌ها میلیون‌ها دلار پول درخواست می‌کنند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران

هکرها با استفاده از باج افزارها حملاتی هوشمندانه و پیچیده انجام داده و از آنجا که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - قربانیان برای دسترسی دوباره به اطلاعات حساس معمولاً با پرداخت مبلغ باج موافقت می‌کنند، از پشتوانه مالی قابل توجهی برخوردارند.

به گفته محققان امنیتی، اغلب هکرها به دلیل مهارت فوق العاده بالایی که در برنامه نویسی دارند، توانایی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - عبور کردن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - از انواع سپرهای دفاعی در سطوح مختلف را دارند. آن‌ها زمانی که نسخه‌ای از باج افزار آن‌ها توسط نرم افزارهای امنیتی شبکه قربانی شناسایی می‌شود، در مدت زمان کوتاه نسخه جدیدی که قابلیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - شناسایی ندارد را توسعه می‌دهند.

هکرها توجه خود را معطوف دارایی‌های ارزشمند و غیرقابل جایگزین شدن کسب‌وکارها کرده‌اند

اهداف حملات باج افزاری نیز با گذشت زمان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - تغییر کرده‌اند و حالا دیگر هکرها فقط کامپیوترها را هدف قرار نمی‌دهند. هکرها حالا توجه خود را معطوف دارایی‌های ارزشمند و غیرقابل جایگزین شدن کسب و کارها کرده‌اند که شامل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - سرورها، خدمات دیتابیس، ماشین‌های مجازی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - و محیط ابری می‌شود.

هکرها پس از نفوذ به سیستم، تمام فایل‌های پشتیبان را که شرکت‌ها سهواً در شبکه رها کرده‌اند رمزگذاری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - می‌کنند، بنابراین عملیات بازیابی فایل‌ها بسیار سخت خواهد شد و قربانی چاره‌ای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - جز پرداخت باج به هکرها ندارد.

نیروهای پلیس به دلیل فقدان متخصص خبره در حوزه حملات باج افزاری، تمایلی چندانی به پیگیری پرونده‌های باج افزاری ندارند، چون فراتر از حوزه اختیارات آن هاست و دستگیری هکرها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - غیرممکن است. بسیاری از کسب و کارها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - به همین دلیل و به خاطر از سرگیری هر چه سریع تر مراودات تجاری، بدون - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - در نظر گرفتن خسارات سنگین با پرداخت مبلغ درخواست شده توسط هکرها موافقت می‌کنند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران

باج افزارها به احتمال فراوان در آینده‌ای نه چندان نزدیک، هسته جدیدی از حملات دیجیتالی را شکل خواهند داد و دولت‌ها و هکرها از آن‌ها برای از بین بردن شبکه‌ها استفاده خواهند کرد. نوعی بدافزار به نام Wiper وجود دارد که در صورت رمزگذاری فایل‌ها توسط آن، دیگر امکان رمزگشایی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - فایل‌ها وجود ندارد و قربانی برای همیشه از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - دسترسی به اطلاعات محروم خواهد شد. تاکنون تعداد کمی از این دست حملات انجام شده ولی محققان از فراگیر شدن - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - این نوع حملات ابراز نگرانی کرده‌اند.

محققان نگران حریص‌تر شدن هکرها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - با انجام حملات باج افزاری هستند

نگرانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - دیگری که وجود دارد این است که هکرها با بالا رفتن اعتماد به نفس و کسب درآمد بیشتر از طریق حملات باج افزاری، حریص‌تر شوند. برای مثال ممکن است - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - علاوه بر سرقت فایل‌های حساس، تمام شبکه را رمزگذاری کرده و برای فشار وارد کردن بر قربانی برای پرداخت باج بیشتر، او را به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - انتشار اطلاعات حساس در اینترنت تهدید کنند.

هکرها اغلب پیش از انجام حمله نهایی، چندین هفته در شبکه قربانی به گشت و گذار می‌پردازند. این یعنی آن‌ها زمان کافی برای آگاهی از دارایی‌های ارزشمند شبکه مثل ایمیل‌های مدیرعامل را در اختیار داشته و می‌توانند فشار را برای پرداخت مبلغ باج بیش از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - پیش افزایش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهسوار استان مازندران - دهند.

محققان امنیتی نه تنها در آینده نزدیک پایانی برای حملات باج افزاری متصور نشده‌اند، بلکه پیش بینی کرده‌اند این دست از حملات در آینده بدتر و پیچیده تر هم بشوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone