تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20385.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

این ماسک هوشمند گفتار را به نوشتار تبدیل و صدا را تقویت می‌کند

یک استارتاپ ژاپنی ماسک هوشمند ۴۰ دلاری توسعه داده که قابلیت اتصال به اینترنت و تقویت صدا را داشته و پیام‌ها را از زبان ژاپنی به هشت زبان دیگر ترجمه می‌کند. به گزارش «رویترز»، این ...

یک استارتاپ ژاپنی ماسک هوشمند ۴۰ دلاری توسعه داده که قابلیت اتصال به اینترنت و تقویت صدا را داشته و پیام‌ها را از زبان ژاپنی به هشت زبان دیگر ترجمه می‌کند.

به گزارش «رویترز»، این ماسک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - پلاستیکی سفید رنگ «c-mask» نام داشته و توسط استارتاپ ژاپنی «Donut Robotics» ساخته شده است. این محصول - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - که در ظاهر شبیه اکثر ماسک‌های موجود در بازار است، به کمک بلوتوث به گوشی یا تبلت متصل شده و قابلیت‌هایی همچون تبدیل گفتار به نوشتار، تماس گرفتن و تقویت صدای کاربر را دارد.

«Taisuke Ono»، مدیرعامل اجرایی استارتاپ Donut Robotics می‌گوید آن‌ها سال‌ها برای توسعه محصول دیگر این شرکت که رباتی راهنما به نام Cinnamon است، زمان صرف کرده‌اند و حال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده از فناوری به کار رفته در این ربات، محصولی ساخته‌اند که کارکرد آن با توجه به تغییر شیوه زندگی به خاطر شیوع ویروس کرونا شکل گرفته است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران

مهندسان استارتاپ Donut Robotics - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - به دنبال ساخت محصولی بودند که به آن‌ها در عبور از بحران اقتصادی دوران کرونا کمک کند و سرانجام ایده ساخت این ماسک هوشمند به ذهنشان خطور کرد. این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا، تنها یک قرارداد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - همکاری با فرودگاه «هانه‌دا» توکیو برای ارائه ربات‌های راهنما و مترجم منعقد کرد و به خاطر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - رکود شدید سفرهای هوایی ربات‌های این شرکت نیز بدون مشتری مانده‌اند.

استارتاپ مورد بحث از ماه سپتامبر (شهریور-مهر) ۵ هزار عدد ماسک c-mask را به مشتریان اهل توکیو ارسال خواهد کرد و در ادامه این محصول را در چین، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - ایالات متحده آمریکا و اروپا نیز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - به فروش خواهد رساند. به گفته این شرکت تقاضا برای این محصول بالا بوده است.

استارتاپ Donut Robotics قصد دارد ماسک c-mask را با قیمت تقریبی ۴۰ دلار به فروش رسانده و با استفاده از سرویس‌های اشتراک پولی که از طریق اپلیکیشن به کاربر ارائه می‌شوند، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - به کسب درآمد بپردازد. این استارتاپ با فروش سهام از طریق سایت تأمین مالی جمعی Fundinno سرمایه‌ای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران - در حدود ۲۶۰ هزار دلار را برای توسعه این ماسک به دست آورد.

- تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سوادکوه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone