تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20390.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «لاگین درون برنامه‌ای بازار» در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

عوامل مختلفی در افزایش محبوبیت یک بازی یا اپلیکیشن نقش دارند که یکی از آن‌ها، امکان ثبت‌نام کاربر درون برنامه است. در همین راستا اخیرا کافه بازار قابلیت لاگین درون برنامه‌ای را ارائه کرده است. ...

عوامل مختلفی در افزایش محبوبیت یک بازی یا اپلیکیشن نقش دارند که یکی از آن‌ها، امکان ثبت‌نام کاربر درون برنامه است. در همین راستا اخیرا کافه بازار قابلیت لاگین درون برنامه‌ای را ارائه کرده است.

توسعه‌دهندگان همواره با افزودن قابلیت‌های جدید مانند لیست‌های شخصی یا نشان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - دادن آیتم خرید درون برنامه‌ای سعی در بهبود تجربه کاربری افراد دارند و حالا کافه بازار در بیانیه‌ای از اهمیت بالای لاگین درون برنامه‌ای برای توسعه‌دهندگان صحبت کرده است.

این امکان وجود دارد که کاربر بنابر دلایل مختلفی مانند تعویض دستگاه یا پر شدن حافظه تصمیم به حذف یک برنامه یا بازی بگیرد و سپس آن را دوباره نصب کند. در این هنگام شاید کاربر نام کاربری و رمز عبور خود را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - فراموش کند که مانع از استفاده مجدد از اپلیکیشن می‌شود.

یکی از راه‌های جلوگیری از این مشکلات، قابلیت ثبت‌نام درون برنامه‌ای و اختصاص یک آیدی یکتا به هر کاربر است. کافه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - بازار اخیرا قابلیت «ورود با بازار» را منتشر کرده که کاربران می‌توانند بدون نیاز به حفظ کردن نام کاربری و رمز عبور - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - جدید، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - در برنامه‌ها لاگین کنند.

در همین راستا برای شناسایی کاربر، توسعه‌دهنده دیگر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - نیازی به تهیه سرور، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - توسعه برنامه سمت سرور، اتصال کلاینت به سرور، فعال‌سازی پنل پیامکی، ارسال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - پیامک برای کاربران و بررسی کد تایید نخواهند داشت. توسعه‌دهندگان می‌توانند انجام تمام این کارها را با استفاده از پیج کافه بازار در کلاینت خودشان، به این شرکت محول کنند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان

توسعه‌دهندگان می‌توانند از این روش به عنوان تنها راه ورود کاربران استفاده کنند و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - یا اینکه از آن در کنار سایر روش‌ها مانند ثبت نام با ایمیل یا شماره موبایل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - بهره ببرند. به گفته کافه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - بازار، در صورت ورود کاربر به برنامه از طریق قابلیت لاگین درون برنامه‌ای، مسیر خرید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - کوتاه‌تر می‌شود و احتمال خرید موفق افزایش پیدا می‌کند.

برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - استفاده از این قابلیت کاربر باید بازار را روی گوشی خود نصب کرده باشد. توسعه‌دهندگان می‌توانند از این ویژگی در تمام نسخه‌های بازی یا برنامه استفاده کنند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - و نصب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - آن‌ها از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - کافه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان - بازار الزامی نیست، البته باید از قبل در این فروشگاه منتشر شده باشد. این سرویس به صورت رایگان در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد و همچنین اجباری برای استفاده از دکمه طراحی شده توسط کافه بازار نیست. در حال حاضر توسعه‌دهندگان می‌توانند از SDK ورود با بازار در پروژه‌های اندرویدی و یونیتی استفاده کنند.

- تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر تالش استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone