تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32897.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بلک بری Evolve و Evolve X با نمایشگر کشیده و دوربین دوگانه معرفی شدند

بلک بری با همکاری شریک هندی خودش یعنی Optiemus دو موبایل جدید را معرفی کردند: بلک بری Evolve و Evolve X. این دو گوشی از نمایشگرهای کشیده، دوربین دوگانه و باتری پرقدرت 4000 میلی آمپر ...

بلک بری با همکاری شریک هندی خودش یعنی Optiemus دو موبایل جدید را معرفی کردند: بلک بری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Evolve و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Evolve X. این دو گوشی از نمایشگرهای کشیده، دوربین دوگانه و باتری پرقدرت 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند و به اندروید اوریو مجهز شده اند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بلک بری Evolve - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - X همانند Key2 از چیپست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون 660 با پردازنده 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ادرنو 512 به همراه شش گیگابایت حافظه رَم بهره می برد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است اما با کارت حافظه می توان تا 256 گیگابایت دیگر هم به آن اضافه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد.

بلک بری Evolve X نمایشگر 5.99 اینچی فول - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اچ دی پلاس از نوع IPS LCD و نسبت تصویر 18:9 دارد. از آنجا که پایین نمایشگر فضای کافی وجود ندارد، حسگر اثر انگشت به پشت بدنه منتقل شده. دوربین دوگانه 12+13 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED دوگانه دورنگ هم در پشت دستگاه دیده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هم فلاش مخصوص به خود دارد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بلک بری Evolve X از طریق درگاه USB-C شارژ می شود و با استاندارد QC 3.0 کوالکام سازگاری دارد. اندروید 8.1 اوریو به همراه پلتفرم امنیتی اختصاصی DTEK هم روی این گوشی سوار شده اند. قیمت این تلفن همراه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حدود 510 دلار تعیین شده است.

بلک بری Evolve

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بلک بری Evolve از نظر مشخصات نمایشگر و باتری با مدل قبلی یکیست، ولی نسخه ارزان تری محسوب می شود و از چیپست اسنپدراگون 450 به همراه 4 گیگابایت حافظه رَم بهره می برد. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و از کارت حافظه پشتیبانی می کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

بلک بری Evolve دوربین دوگانه 13+13 مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سنسورهای 3L8 سامسونگ و پشتیبانی از حالت HDR را در اختیار دارد. دوربین سلفی این گوشی هم 16 مگاپیکسلی است و همانند مدل دیگر از فلاش مخصوص بهره می برد. همان طور که انتظار می رود در این تلفن همراه خبری از شارژ سریع نیست و فقط در رنگ مشکی و با قیمت حدود 365 دلار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone